نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 لقبی است به درستی برای این لپ تاپ با مشخصات ویژه و بی نظیری که از نظر سخت افزاری در این مدل در نظر گرفته شده است داده شده تا بتوانند به درستی و با کیفیت بسیار بالا تمامی بازی های به روز و جذاب را روی دستگاه شما اجرا نماید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

استفاده از پردازنده نسل 10 اینتل core i5 در کنار ۸ گیگابایت رم و البته یک پردازنده گرافیکی با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی و در کنار همه اینها ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع ssd می تواند هر لپ تاپ گیمینگ ای را برای شما پرقدرت نمایید تا بتوانید بازی های به روز و جذاب را روی آن به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنید.  در کنار همه این موارد قیمت بسیار مناسب این لپ تاپ به نسبت دیگر لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و دیگر برند ها باعث شده است تا به عنوان ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ در این رنج قیمتی و با این مشخصات در نظر گرفته شود.

اگر قصد دارید از مشخصات فنی ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 اطلاعات کاملی به دست بیاورید حتما ادامه این مطلب را تا انتها بخوانید اما اگر می خواهید این لپ‌تاپ و یا دیگر مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس را تعمیر نمایید حتماً از خدمات ویژه نمایندگی ایسوس به عنوان بهترین و بزرگترین نمایندگی در تهران و ایران در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید تا بتوانید تمامی مشکلات سخت افزاری به وجود آمده برای این لپتاپ و دیگر برند های قدیمی و جدید ایسوس را برطرف کنید.

مشخصات و اندازه نمایشگر

لپ تاپی که در حال مشاهده مشخصات فنی آن هستید از یک نمایشگر ۱۵ و ۶ دهم اینچی استفاده می کند که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با کیفیت بسیار بالا و از طریق رزولوشن فول اچ دی و به دلیل مات بودن صفحه نمایش در هنگام تصاویر و نمایش فیلم ها و اجرای بازی های مختلف را شاهد باشید.

کیفیت ساختاری و سخت افزاری این لپ تاپ و البته ظاهر بسیار جذاب و طراحی شیک و جالب آن توانسته است حس یک لپ تاپ گیمینگ را به خوبی به مشتریان منتقل کند و با نور پس زمینه کیبورد و همچنین تاچ پد لمسی بسیار حساس و مناسب و ارتفاع و جانمایی بسیار مناسب صفحه کلید می تواند به درستی تمامی ویژگی های ظاهری و سخت افزاری یک لپ تاپ گیمینگ را در اختیار شما قرار دهد.

از نظر سخت افزاری با توجه به اینکه یک لپ تاپ گیمینگ را قرار است استفاده نمایید وزن دو هزار و ۳۰۰ گرمی می تواند وزن بسیار مناسبی باشد تا بتوانید به راحتی لپ تاپ را در محیط های مختلف حمل کنید و یا در هنگام بازی آن را در محیط های مختلف خانگی خود حمل و نقل کنید.

پردازنده گرافیکی با کیفیت

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سخت افزاری که باعث شده است تا لقب ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53US53 را به این لپ تاپ بدهیم همین پردازشگر گرافیکی لپ تاپ می باشد که از پردازنده های گرافیکی جی فورس مدل جی تی ایکس ۱۶۵۰ استفاده می کند.  این پردازشگر گرافیکی به دلیل استفاده از ۴ گیگابایت رم اختصاصی می تواند سرعت بسیار بالایی را در خروجی گرفتن از نرم افزارهای مختلفی مانند ادیت فیلم و یا فتوشاپ و اجرای مختلف همزمان نرم افزارهای گرافیکی و اجرای بازی ها با کیفیت بسیار بالا را در اختیار شما قرار دهد.

پس با توجه به اینکه این نرم افزار گرافیکی و این پردازنده جزو پردازنده های جدید و به روز برند جی فورس می باشد می توانید به راحتی بازی های به روز را با کیفیت بسیار بالا روی این لپ‌تاپ اجرا نمایید و از نمایش آن با توجه به صفحه نمایش فول اچ دی نهایت لذت و رضایت را داشته باشید.

 مشخصات پردازنده مرکزی و رم دستگاه

یکی دیگر از مهمترین بخش‌های ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53  می تواند بخش پردازنده مرکزی دستگاه باشد که از پردازنده های نسل ۱۰ اینتل استفاده می کند که دارای حافظه ۸ مگابایت ای بوده و محدوده سرعت پردازنده آنها بین دو و نیم تا ۴ گیگا هرتز می باشد.

این پردازنده مرکزی با توجه به قدرتی که دارد می‌تواند نرم‌افزارهای مختلف را به صورت همزمان روی دستگاه شما اجرا کنه و هیچگونه مشکلی از این نظر برای شما به وجود نیاید اما اگر قصد دارید راندمان و کارایی بسیار بالاتری را روی دستگاه اجرا کنید در کنار رم ۸ گیگابایت که به صورت پیش فرض بر روی این دستگاه قرار داده شده است می توانید از راه های با قدرت بالاتر نیز استفاده کنید و در واقع دستگاه خود را ارتقا دهید.

سرعت پردازش بالاتر با حافظه ssd

یکی از مهمترین امکانات سخت افزاری قرار گرفته شده بر روی ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 استفاده از یک پردازنده مرکزی در کنار ظرفیت حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت از نوع ssd می باشد.

همانطور که می دانید پردازنده ها و حافظه های داخلی ssd  ت بسیار بالاتری نسبت به حافظه های داخلی قدیمی دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید با استفاده از این دستگاه نرم افزار های مختلف را با سرعت بسیار بالا بر روی دستگاه خود اجرا کنید و البته نقش بسیار مهمی در اجرای سریع بازی های مختلف روی این لپ‌تاپ نیز خواهد داشت. شما می توانید از طریق نماینگی asus قیمت این لپتاپ را بررسی نمایید.

دیگر مشخصات ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53

برای این که بتوانید حدود یک تا سه ساعت به صورت مداوم ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 را روشن نگه دارید و از آن برای اجرای بازی ها و نرم افزار های مختلف و خروجی گرفتن از فتوشاپ و نرم افزار های ادیت فیلم استفاده کنید یک باتری ۳ سلولی ۴۸ وات ساعت در نظر گرفته شده است تا بتوانید از این طریق به راحتی از طریق این باتری کارایی و راندمان بالایی را از این لپ‌تاپ خود شاهد باشید.

در کنار این قابلیت امکانات ارتباطی بسیار مهمی مانند پورت‌های usb و پورت hdmi برای اتصال به دیگر دستگاه ها و نمایشگر ها و همچنین امکاناتی مانند بلوتوث داخلی و قابلیت اتصال به وای فای در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی این دستگاه را به دستگاه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری وصل کنید و از امکانات مختلف آن ها برای لپ تاپ خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

یکی از ضعف‌های این لپ‌تاپ عدم اتصال از طریق کابل شبکه می باشد که می توانید از سخت افزار های جانبی در نظر گرفته شده استفاده کنید و با خرید یک ساختار این مشکل را به راحتی بر روی این لپ‌تاپ برطرف نمایید



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بعد از موفقیت لنوو در تولید و ارائه ی لپ تاپ های IP320 این شرکت تصمیم گرفت تا از یکی دیگر از لپ تاپ های جدید سری IdeaPad  یعنی لنوو ip330 رونمایی کنند.

کیفیت بالایی لپ تاپ های لنوو به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین برند های تولید کننده لپ تاپ در دنیا باعث شده است تا لنوو را یکی از پیشگامان تولید لپ تاپ های مدرن بدانیم.

زمانی که لنوو کیفیت را در کنار قیمت مناسب قرار می دهد، مشتریان به راحتی برای خرید مدل های مختلف لپ تاپ های تولید شده اقدام می کنند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لنوو IP330 مشخصات فنی با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

لنوو IP330

با توجه به امکانات و مشخصات فنی دستگاه می توان لنوو IP330 را به عنوان یک لپ تاپ میان رده ای و متوسط در نظر گرفت.

به همین دلیل است که مشتریان و کسانی که لنوو IP330 را خریداری می کنند، می توانند از آن برای انجام کارهای شخصی روزانه و کار های متوسط مهندسی استفاده نمایند.

به گزارش نمایندگی لنوو در ایران این لپ تاپ در سال 2018 رونمایی شد.

قیمت مناسب و اقتصادی لنوو IP330 یکی از مهمترین عوامل برای ترغیب مشتریان و خرید این لپ تاپ می باشد.

در واقع با خرید این لپ تاپ و استفاده از آن می توان به راحتی متوجه شد که این محصول از نظر اقتصادی بسیار توجیه پذیر بوده و واقع ارزش هزینه کردن برای انجام کار های روزمره و شخصی افراد را دارد.

پردازشگر بسیار قوی، کیفیت تصویر مطلوب، زیبایی ساختار، پورت های ارتباطی مختلف و ... از ویژگی ها و مشخصات فنی لنوو IP330 می باشند.

ساختار مناسب و زیبا

یکی از مهمترین ویژگی های لنوو IP330 را می توان خوش ساخت بودن آن دانست.

ترکیب رنگ بسیار عالی باعث شده است تا مخاطبانی که به دنبال خرید لپ تاپ هایی با ظاهر زیبا هستند برای خرید این محصول اقدام نمایند.

شاید در نگاه اول ظاهر این لپ تاپ را بسیار ساده ببینیم، اما همین ظاهر ساده با بهترین و مناسب ترین مواد و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.

این ویژگی باعث می شود تا لپ تاپ اثر انگشت و کثیفی را جذب نکرده و کیفیت ساخت آن برای سال های متوالی باقی بماند.

ضخامت 23 میلی متری لنوو IP330 یکی از دیگر عواملی است که در زیباتر شدن محصول تاثیر گذار است.

وزن محصول نیز در حدود 2.2 کیلوگرم بوده و می تواند برای حمل کردن گزینه ی بسیار مناسبی باشد.

کیبورد مناسب برای تایپ کردن

کارشناسان نمایندگی لنوو  معتقدند همانطور که گفته شد این لپ تاپ برای امور شخصی و روزانه بسیار مناسب است.

یکی از دلایل این امر را می توان استفاده از کیبورد با کیفیت جزیره ای دانست.

این کیبورد به دلیل ویژگی هایی از جمله ارتفاع و جانمایی مناسب صفحه کلید می تواند برای تایپ کردن سریع بسیار مناسب باشد.

استفاده از این کیبورد به دلیل فاصله ی مناسب بین حروف و صفحه کلید، می تواند اشتباهات را هنگام تایپ کردن به حداقل برساند.

کیفیت مناسب صفحه نمایش

صفحه نمایش این لپ تاپ دارای اندازه ی 15.6 اینچی می باشد.

کیفیت صفحه نمایش دستگاه HD بوده و به همین واسطه می تواند در کنار روکش ماتی که برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده است، تصاویر را با وضوح بالایی نمایش دهد.

رزولوشن دستگاه 768*1366 می باشد و به همین دلیل است که کاربران برای انجام کار های متوسط از نمایش تصاویر رضایت کامل دارند.

برای کاربرانی که قصد وب گردی دارند یا می خواهند برای کار های مهندسی از لنوو IP330 استفاده نمایند، این ویژگی های صفحه نمایش بسیار راضی کننده می باشد.

پردازشگر و گرافیک لنوو IP330

یکی از دیگر ویژگی هایی که برای لپ تاپ های مهندسی می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد، پردازشگر و گرافیک قوی دستگاه است.

لنوو با توجه به عرصه ی رقابتی بودن تولید لپ تاپ ها در دنیای امروزی، از پردازشگر های قوی در این لپ تاپ استفاده نموده است.

پردازشگر مناسب Core i3 7100U  اینتل می تواند به عنوان یک لپ تاپ میان رده ای نیاز های مختلف کاربران در انجام امور شخصی را برطرف نماید.

در کنار این پردازشگر برای اجرای همزمان برنامه ها و بالا رفتن سرعت دستگاه، یک کارت گرافیک HD Graphics 620 Intel نیز قرار گرفته است.

این کارت گرافیک به کاربران اجازه می دهد تا کار های طراحی خود با نرم افزار های مختلف را به راحتی انجام دهند.

هر چند از نظر گرافیک و پردازنده ی مرکزی نمی توان لنوو IP330 را با لپ تاپ های امروزی برند های مطرح دنیا مقایسه نمود، اما همین ویژگی ها نیز می تواند کارهای شخصی افراد را به خوبی مدیریت نماید.

پورت های ارتباطی

لنوو IP330  از پورت ‌های نسل جدید یعنی  USB Type-C در ساختار خود بهره می برد.

علاوه بر این نسبت به IP320 یک اسلات M.2 برای پشتیبانی از حافظه ی SSD روی مادربرد دستگاه قرار گرفته است.

همچنین به جای پورت USB2.0 در لپ تاپ های IP330 یک پورت USB3.0 قرار داده شده است تا تعداد پورت های USB3.0 دستگاه به دو عدد برسد.

یک پورت HDMI و یک پورت شبکه از دیگر پورت های قرار گرفته روی لنوو IP330 می باشند.

حافظه ی داخلی و رم  دستگاه

در کنار این ویژگی های متوسط، می توان گفت که حافظه ی روم لنوو IP330 با 4 گیگابایت می تواند نیاز های مختلف مشتریان را برآورده نماید.

این حافظه از نوع DDR4 می باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو حافظه ی داخلی دستگاه نیز از نوع هارد دیسک و دارای ظرفیت یک ترابایت می باشد.

این ظرفیت یک ترابایتی به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی همه ی فایل ها و برنامه های مورد نیاز خود را روی لنوو IP330 ذخیره و نصب نمایند.

با توجه به مشخصات فنی لنوو IP330 اگر برای انجام کار های شخصی خود به دنبال خرید لپ تاپی هستید که در کنار امکانات مناسب بتواند کیفیت بالایی از خود نشان دهد و البته دارای قیمت بسیار مناسبی نیز باشد، حتما برای خرید این لپ تاپ ها اقدام نمایید.

دیگر ویژگی های لنوو IP330

کیفیت و وضوح بالای صدا با استفاده از دو بلندگوی دو واتی دالبی

وب کم

تاچ پد مناسب با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

کارت خوان

شبکه ی بی سیم WIFI

بلوتوث داخلی

پورت شبکه Ethernet با سرعت 100/1000

باتری باتری لیتیوم با ظرفیت 30 وات ‌ساعت که می تواند در هنگام استفاده از دستگاه تا 5 ساعت روشن بماند.

منبع: https://lenovo-tech.ir/services/lenovo-laptop-repair/



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کسانی که از مدل های مختلف گوشی لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو رو به رو هستند. در این مطلب قصد داریم در مورد گوشی لنوو و خرابی های رایج در آن صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات گوشی لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد رفع تمامی مشکلات گوشی لنوو با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود
 
آشنایی با برند لنوو و تلفن های همراه این شرکت
 
شرکت لنوو که در سال 1984 تولید شده است ابتدا تمامی تمرکز خود را بر روی تولید انواع کامپیوتر های رومیزی و خانگی اختصاص داده بود.
بعد از موفقیت هایی که این برند در زمینه ی تولید وسایل دیجیتال به دست آورد و استقبال مردم از بازار خرید موبایل، متخصصان و مدیران لنوو نیز در صدد برآمدند تا محصولات متنوعی در این زمینه ارائه نمایند.
هر چند در سال 2008 امتیاز تولید گوشی لنوو به شرکت های دیگری واگذار شد اما این برند در سال بعد دوباره امتیاز خود را خریداری کرد تا بتواند با تولید تلفن های همراه با کیفیت و پر از امکانات مختلف به رقابت با برند های مطرح در این زمینه مانند اپل و سامسونگ بپردازد.
از نظر ساختاری می توان برند لنوو را یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های موبایل دانست.
گوشی های لنوو همواره از نظر ظاهری و مواد اولیه ی استفاده شده در ساختار آن، با خلاقیت های خاصی همراه هستند که می تواند نظر مشتریان را جلب نماید.
 
تعمیرات گوشی لنوو
 
هنگامی که برای خرید یکی از انواع مدل های مختلف تلفن همراه لنوو اقدام می کنید، مطمئناً یکی از مهم ترین فاکتور های شما برای خرید این محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروشی است که توسط لنوو برای آن مدل ارائه می شود.
در کشور عزیزمان متاسفانه به دلیل تحریم های اقتصادی بسیاری از برند ها از جمله لنوو نمی توانند خدمات خود را به صورت مستقیم به کاربران و مشتریان خود ارائه نمایند.
به همن دلیل مراکز مختلفی به عنوان نمایندگی لنوو در سراسر کشور فعالیت می کنند.
این مراکز با تکیه بر ارائه ی خدمات مدل های مختلف و تعمیرات گوشی لنوو سعی می کنند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمایند.
تفاوت هایی که در کیفیت کار و ابزار مراکز و نمایندگی های لنوو وجود دارد باعث می شود تا مشتریان همواره با دغدغه هایی برای پیدا کردن بهترین و مناسب ترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو همراه باشند.
 
بهترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو
 
زمانی که ما این دغدغه ها و نیاز مشتریان را مشاهده کردیم تصمیم گرفتیم با تاسیس یک مرکز به عنوان تعمیرات گوشی لنوو، تمامی خدمات در این زمینه را با کیفیت بالا ارائه نماییم.
به همین دلیل ابتدا آگهی های مرتبط جهت فراخوان بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران داخلی از سراسر کشور برای تعمیرات گوشی لنوو منتشر شد.
تمامی کسانی که اکنون به عنوان تعمیرکار در این مرکز مشغول فعالیت هستند، از فیلتر های مختلفی گذشته و اکنون با سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مدل های مختلف گوشی لنوو آشنایی کامل دارند.
برای اینکه امر عیب یابی و سپس تعمیرات گوشی لنوو با دقت و کیفیت بالایی انجام شود، بهترین و به روز ترین تجهیزات برای این کار در اختیار تعمیرکاران قرار گرفته است.
حتی در صورتی که مدل های جدید از تلفن های هوشمند لنوو به بازار ارائه شود، طی دوره هایی این افراد با ویژگی های مختلف آن مدل آشنا می شوند تا بتوانند تعمیرات مدل مورد نظر را با سرعت و کیفیت بالا انجام دهند.
ارائه ی گارانتی تعمیر برای تضمین کیفیت کار مرکز

گوشی های لنوو نیز ممکن است بر اثر عوامل زیادی از جمله بی احتیاطی و یا ضربدیدگی دچار مشکلاتی شوند.

برای برطرف نمودن تمامی این مشکلات می توانید از خدماتی که در این مرکز برای تعمیرات گوشی لنوو ارائه می شود استفاده نمایید.

این تعمیرات در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می شود.

از جمله تعمیرات مهم در بخش سخت افزاری می توان به تعمیر یا تعویض صفحه نمایش دستگاه اشاره نمود.

ظرافت هایی که برای تعمیر این قسمت از دستگاه لازم است باعث شده است تا از تعمیرات گوشی لنوو به عنوان تعمیرات تخصصی یاد شود و نیاز مند افراد متخصص و تجهیزات مناسب باشد.

علاوه بر این اگر تلفن هوشمند و یا موبایل شما که از برند لنوو می باشد دچار آبخودگی یا ضربدیدگی شده باشد با مراجعه به تعمیر لپ تاپ لنوو می توایند به راحتی اطلاعات آن را بازیابی نموده و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه را انجام دهید.

در این قسمت ابتدا با تجهیزات مناسب، قسمت های خراب شده دستگاه در اثر عامل بیرونی مشخص شده تا بتوان بدون صدمه دیدن دیگر قسمت ها، تعمیرات را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

 


:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ماساژدرمانی چیست؟ آیا ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک موثر است؟ نحوه صحیح ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک چگونه است؟ ماساژ سیاتیک چگونه است ؟ این‌ها سوالاتی هستند که در این مقاله به آن‌ها پاسخ خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد بادکش درمانی و فواید و عوارض بادکش با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

در حقیقت ماساژ هنر شفابخش باستانی می‎باشد که می‌تواند تاثیرات مثبتی بر روی دستگاه‌های بدن بگذارد و موجب آرامش، رفع گرفتگی‌های عضلانی و تسکین دردهای عصبی شود و با افزایش جریان خون، بسیاری از بیماری‌های قلبی را درمان کند.

رفلکسولوژی پا، روش درمانی معروفی است که با کمک آن می‌توان گرفتگی، کوفتگی و دردهای کمر و گردن را درمان کرد. ماسور با وارد کردن فشار بر نقاطی از کف پا، آن دسته از دردهایی را که به دلیل نامشخص و براثر آسیب‌دیدگی به وجود نیامده‌اند را درمان می‌کند. دردهایی که به صورت مستمر نیستند و به طور پراکنده تکرار می‌شوند.

ماساژ رفلکسولوژی یک روش ساده و شفابخش برای درمان سیاتیک و درد ناشی از آن است. در ابتدا در رابطه با سیاتیک و علت آن صحبت می‌کنیم. سپس، به بررسی ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک و رفع درد آن خواهیم پرداخت.

سیاتیک چیست؟

اغلب افراد در سنین 30 تا 50 سالگی به سیاتیک مبتلا می‌شوند و علت عمده آن پاره شدن دیسک بین مهره‌ها است. هنگامی که فشاری بیش از حد به ستون مهره وارد می‌شود، قسمت حلقوی محیطی دیسک پاره می‌شود و قسمت مرکزی از بین شکاف پارگی به بیرون راه پیدا می‌کند. به این قسمت از پارگی، فتق یا هرنی می‌گویند.

یکی از مشکلاتی که موقع دیسک به وجود می‌آید، این است که قسمت بیرون زده به ریشه‌های عصبی که از نخاع و مهره بیرون آمده است، فشار وارد می‌کند.
از سوی دیگر، تماس مواد شیمیایی تشکیل دهنده قسمت ژلاتینی دیسک با ریشه‌های عصبی باعث التهاب آن‌ها می‌شود. در نتیجه این فشار و التهاب‌ عصب باعث بروز علائم سیاتیک می‌گردد.

فتق دیسک معمولا بعد از انجام فعالیت‌های سنگین مانند بلند کردن یا کشیدن اجسام سنگین و یا خم شدن‌های ناگهانی به وجود می‌آید. به طور متوسط از هر 50 نفر، یک نفر در طول زندگی مبتلا به دیسک می‌شود.

ماساژ پا برای درمان سیاتیک

ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک بر پایه سیستم باستانی چین و تقسیم بندی نقاط مختلف بدن و ارتباط آن نقاط با سایر اندام‌های داخلی استوار است.

با ماساژدرمانی، دردها و فشارهای عضلانی برطرف خواهد شد. امروزه، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از ماساژدرمانی برای رهایی از استرس و گرفتگی‌های عضلانی بهره می‌برند.

به طور معمول، انواع ماساژها با یک مکانیسم مشابه بر روی بدن اثر می‌گذارند. هنگامی که ماهیچه‌ها بیش از اندازه فعالیت دارند، مواد زائد مانند اسیدلاکتیک در موضع تجمع می‌کنند و باعث گرفتگی عضله و اسپاسم عضلانی می‌شوند. اما، ماساژ با بهبود جریان خون موجب گردش مایع لنفاوی و خروج مواد سمی از بدن می‌شود.

ماساژ کف پا، نوعی ماساژ راحت و سریع است که می‌تواند باعث رهایی از درد شود. به همین خاطر، افراد در زمان‌های متفاوت به سراغ این راه درمانی می‌روند.

اکثر افراد هنگامی که در بخشی از بدن احساس درد یا ناراحتی دارند، به طور ناخودآگاه آن نقطه را ماساژ می‌دهند. در حقیقت، ماساژ واکنشی غریزی است که در هنگام وجود درد و یا عارضه بدنی به آن روی می‌آوریم. ما در مقاله « آموزش ماساژ پا برای رفع خستگی» به طور کامل ماساژ رفع خستگی پا را توضیح داده‌ایم که می‌توانید مطالعه نمایید.

انواع ماساژ درمانی کف پا

ماساژدرمانی کف پا را می‌توان به دسته زیر تقسیم کرد:

ماساژ آروماتراپی کف پا:

در این روش، بیمار از خواص احیاکنندگی و آرامش بخش ماساژ در کنار مزایای درمانی روغن‌های خالص بهره می‌برد.

ماساژدرمانی هولیستیک:

این تکنیک شامل ماساژ یک سری نقاط رفلکس با هدف تحریک و آزادسازی تنش‌های بدن می‌شود.

درمان سیاتیک با ماساژ پا

در این روش درمانی، فشاری ملایم و پایدار بر نواحی و نقاط مرتبط به اعصاب، وارد می‌شود. عصب سیاتیک، جزء بلندترین اعصاب بدن می‌باشد به گونه‌ای که حتی بعضی مواقع فرد درد سیاتیک را با درد کمر اشتباه می‌گیرد.

در اکثر مواقع درد سیاتیک به طور خود به خود در عرض دو ماه کاهش می‌یابد. اما با انجام روش‌های خاص می‌توان فاصله زمانی درمان را کوتاه‌تر کرد؛ برای مثال، ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک یکی از تکنیک‌های درمانی است که موجب کاهش طول درمان و کاهش درد می‌شود. شما می توانید با استفاده از آموزش ماساژ رگ سیاتیک به درمان و کاهش درد خود کمک کنید.

ماساژ سیاتیک کف پا اثر قابل توجهی بر درمان درد سیاتیک دارد. نتایج تحقیقات انجام شده در این زمینه، حاکی از آن است که ماساژدرمانی باعث کاهش ناراحتی و درد بیمار مبتلا به سیاتیک می‌شود. برای آشنایی با انواع ماساژ می‌توانید مقاله «ماساژ» را مطالعه نمایید.

برای مثال، یک مطالعه بر روی 400 نفر انجام شده است که این افراد به طور منظم، هفته‌ای یکبار، ماساژ دریافت می‌کردند. بعد از گذشت 10هفته، دریافت‌کنندگان ماساژ پا عملکرد بهتر و درد کمتری را گزارش می‌کردند.

نحوه صحیح ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک

برای انجام ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک به روش زیر عمل کنید:

روش اول ماساژ سیاتیک پا:

بر روی یک صندلی بشینید. تمام نقاط کف پا و انگشتان را به آرامی ماساژ دهید.

سپس، یک دست را روی پا و دست دیگر را زیر پا قرار دهید و به آرامی از انگشتان پا به سمت قوزک را به آرامی مالش دهید. این حرکات را چند مرتبه به سمت انگشتان پا تکرار کنید.
در مرحله بعد، با یک دست پا را نگهدارید. با دست دیگر، انگشتان پا را فشار دهید و به آرامی انگشتان را جدا از یکدیگر بکشید.

سپس، با استفاده از انگشت شست، از قسمت بالایی کف پا، یک خط افقی را تصور کنید و روی آن خط را محکم فشار دهید. به گونه‌ای که به مرکز کف پا فشار وارد شود. همچنین، قوس و برآمدگی پا را به صورت چرخشی فشار دهید.

تکنیک ذکر شده را چند بار در کف هردو پا اعمال کنید.

کف پا دارای تعداد زیادی پایانه عصبی است که این اعصاب در سراسر بدن پخش می‌شوند. در نتیجه با ماساژ این اعصاب تحریک می‌شوند. هم چنین اگر می‌خواهید با فواید بیشتر ماساژ آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم مقاله «فواید ماساژ» را از دست ندهید.

سخن پایانی

فواید ماساژدرمانی کف پا به اینجا خلاصه نمی‌شود؛ برای مثال، درمان سیاتیک با ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک یک درمان تکمیلی هولیستیک و آرام با هدف تحریک فرآیندهای التیامی بدن و متعادل سازی تمامی دستگاه‌ها انجام می‌شود. هنگام ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک برخی از نقاط رفلکس بدن تحت فشار و ماساژدرمانی قرار می‌گیرد؛ زیرا، به عقیده برخی از پزشکان، نقاط کف پا در ارتباط با نواحی خاصی از بدن است. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده و بتوانید اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید. توجه داشته باشید که مشاوره با پزشک قبل از هرکاری صورت بگیرد.



:: برچسب‌ها: ماساژ ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
شرکت banino در سال 1377 فعالیت خود را با فروش سیستمهای خانگی و با دارا بودن چهار پرسنل شروع کرد. banino با حرکتی رو به جلو و تلاش مداوم و بی وقفه از سال 1385 مبادرت به واردات انواع قطعات کامپیوتری نمود و طی این سالها با استفاده از تیمی متخصص، کار آمد و تحصیل کرده، در حوزه تجارت و فروش, اقدام به توزیع کالاهای اساسی رایانه ای مانند انواع نوت بوک، تبلت و قطعات اصلی رایانه ای و همچنین ارائه خدمات پس از فروش (گارانتی ) به مشتریان فعالیت مستمر خود را ادامه داده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
این یک محتوای معرفی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید..
 
banino کوشیده است تا همواره هر روز بهتر از روز پیش رو به جلو حرکت و با توجه به نیازهای بازار خود را نو کند و با کوشش و تلاش تیم با تجربه و سختکوشی که در اختیار دارد ابتدا کمبود و ضعف های موجود در بازار کامپیوتر را شناسایی و پس از آن با اتصال به زنجیره ی بزرگ شرکت های بین المللی به رفع آن بپردازد.
 
مراحل رساندن محصول به دست مشتریان شامل بررسی و انتخاب مدل ها، موجود کردن محصولات و پخش آن در شبکه فروش و نهایتا ارائه خدمات پس از فروش گسترده، همگی توسط کارشناسان و متخصصین با تجربه banino صورت می گیرد. با این رویکرد که رضایت همه جانبه ی مشتریان کسب شود و از آنجایی که نیازهای کاربران روز به روز در حال تغییر می باشد. همواره سعی بر این داشته است که گستره ی وسیعی از محصولات کامپیوتری به روز را به مشتریان خود ارائه دهد.در این راستا این شرکت در سال 1398 با راه اندازی فروشگاه اینترنتی سهولت خرید را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.
 
شرکت های همکار
شرکت banino جهت تامین هر کدام از محصولات خود، با بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده ی دنیا از جمله ایسوس، لنوو، گیگابایت، ال جی، جی پلاس ،گیل ،جی اسکیل ،وسترن دیجیتال و…. همکاری می کند این شرکت همواره تمام تلاش خود را برای جذب جدید ترین و معتبرترین برندها و محصولات جهانی اعلام میدارد.
 
مهمترین هدف ما پیدا کردن یاران همیشگی و پیوستن آن ها به خانواده ی بزرگ banino است تا در تمام فصول همراهی با ما تجربه ای متمایز و نو را به ارمغان بیاورد.
 
خرید امن از بانی نو
ایجاد محیط امنی برای خرید از بانی نو یکی از دغدغه های اصلی ما می باشد که برای رسیدن به این مهم اقداماتی صورت گرفته که در ادامه به استحضار شما عزیزان خواهیم رساند.
 
اطمینان در خرید آنلاین از گروه بانی نو
تیم بانی نو جهت ایجاد فضایی امن تر در زمان خرید آنلاین اقدام به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زیر نظر وزارت صنعت،معدن و تجارت نموده است. این نشان معتبر بیانگر اعتبار سایت بانی نو جهت ایجاد اطمینان برای شما بزرگواران می باشد.
خرید امن بصورت حضوری از نمایندگی های فروش
 
 
نکته ی بعدی و نقطه قابل توجه در ایجاد اعتماد و اطمینان جهت خرید از گروه بانی نو را می توان وجود فروشگاه های معتبر فیزیکی به عنوان نمایندگی فروش بانی نو دانست که آمادگی خدمت رسانی به شما عزیزان را در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید به عهده دارند. همچنین یکی از نکاتی که می تواند فروشگاه های بانی نو را با بسیاری از فروشگاه های دیگر متمایز نماید وجود جواز کسب معتبر این فروشگاه ها به نام مدیریت مجموعه بوده که باعث ایجاد اعتماد بیشتر برای پاسخگویی و خدمات رسانی به شما همراهان گرامی می باشد.
 
توصیه های کلیدی جهت خریدی بهینه تر
نخست در نظر داشته باشید که با شرایط اقتصادی حال حاضر کشور و وجود نوسانات قیمت ارز و وابستگی مستقیم قیمت محصولات این فروشگاه به ارز های خارجی، برخی از محصولات این فروشگاه که امکان بروزسانی قیمت آنها ناممکن است از چرخه ی سبد خرید خارج شده و شما سروران می بایست جهت انجام خرید از طریق راه های ارتباطی با یکی از کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و پس از دریافت قیمت لحظه ای محصول، خرید خود را انجام دهید.
 
اما دسته ی دیگر محصولات که سبد خرید آنها فعال می باشد را می توان براحتی و بصورت آنلاین و از طریق درگاه آنلاین خرید کرده و ثبت کنید. همکاران ما در فروشگاه بانی نو سفارش های ثبت شده را در اسرع وقت برای شما بزرگواران در هر نقطه از کشور ارسال خواهند نمود. البته لازم به توجه است که آدرس و شماره تماس خود را بصورت دقیق و صحیح وارد نمایید تا تداخلی در مراحل پردازش و ارسال سفارشتان ایجاد نگردد.
 
توجه داشته در صورت ثبت سفارش و عدم پرداخت وجه هیچ کالایی برای شما ارسال نمی گردد مگر آنگه شما متقاضی پرداخت در محل باشید که در اینصورت نیز باید سفارش خود را بصورت تلفنی به اطلاع همکاران ما برسانید. البته این سرویس در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال است.
 
تیم بانی نو با تمام توان در تلاش است تا شما عزیزان بتوانید خرید امن و لذت بخشی را تجربه نمایید.
 
نمایندگی مرکزی فروش :
تهران – خیابان ولیعصر – بین چهارراه ولیعصر و طالقانی – مجتمع پارسیان – واحد 131 – ساختمان بانی نو
 
تلفن های تماس :
 
02154789 داخلی 3
 
شماره واتساپ و تلگرام شرکت : 09022449535
 
مدیریت مجموعه : آقای محمد رحیم بصیری
 
مدیر فروش : آقای رامین توکلیان


:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هر آنچه باید در مورد بازسازی و دکوراسیون داخلی بدانید

بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان در دنیای پر زرق و برق امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است. اولین چیزی که در بازسازی ساختمان مهم است توجه به کاربری ساختمان می باشد. سبک طراحی دکوراسیون داخلی، مدت زمان بازسازی، مصالح مورد نیاز و همچنین میزان هزینه در بازسازی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و همچنین خانه های ویلایی می تواند متفاوت بوده و جزئیات مخصوص به خود را داشته باشد. در ابتدای همین مطلب می توانید نمونه هایی از پروژه های بازسازی منزل مسکونی را مشاهده نمایید.

 

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

 

بازسازی خانه یعنی چه
همانطور که در مطالب بالاتر نیز گفتیم بازسازی به معنای تعمیر و نو کردن خانه های قدیمی می باشد. از دید یک مهندس عمران و همچنین به صورت قانونی عمر مفید یک ساختمان 25 سال است. در طول این مدت ظاهر ساختمان، لوله ها و قسمت های مکانیکال ساختمان ممکن است دچار آسیب شده و عملاً نتوان از آن استفاده نمود. در این صورت با انجام یک بازسازی و تعمیر خانه می توان باز از سکونت و کار در آن ساختمان لذت برد و آسایش و امنیت داشت. با این تفاسیر می توان برای بازسازی خانه عمق تعریف نمود. هرچه خانه قدیمی تر و ویران تر بازسازی که باید روی آن انجام شود عمیق تر، تخصصی تر و متقابلاً پر هزینه تر می باشد. قابل ذکر است که سطحی ترین نوع بازسازی خانه نیز همان رنگ و نقاشی خودمان است که تقریبا هر دو سال خانه را از این رو به اون رو می کند.

:: بازدید از این مطلب : 196

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شناخت روش های مرسوم برای لجستیک و انواع آن، برای هر مدیر کسب و کاری لازم است. چرا که تعریف لجستیک و طراحی هوشمندانه آن برای هر بیزنس، قدمی حیاتی و بسیار مهم محسوب می شود.

پیش از آن که به سراغ معرفی انواع لجستیک برویم، بیایید تعریفی مشخص از لجستیک را تعیین کنیم تا افرادی که با مفهوم آن آشنایی ندارند، بتوانند در قدم اول، این فرآیند واجب برای هر بیزنس را بشناسند و سپس به تعریف انواع لجستیک و کاربرد و جزئیات آن بپردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد انواع لجستیک با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

تعریف لجستیک

یکی از اولین تعاریف این عبارت در فرهنگ لغات، ممکن است تمام جنبه های لجستیک به معنای امروزی را پوشش ندهد:
“لجستیک بخشی از علوم نظامی است که به حمل و نقل افراد و تجهیزات ارتش اختصاص دارد”
در اصل لجستیک و توجه به استاندارها و الزامات آن از نیاز و توسعه صنایع نظامی ایجاد و در نهایت امروزه یک صنعت مستقل با استانداردهای مشخص می باشد.

جمله ی بالا را می توان تنها تعریف لجستیک نظامی که یکی از انواع لجستیک است دانست. لذا تعریف کلی لجستیک را می توان به این شکل بیان کرد که در هر بیزنسی، فرآیند برنامه ریزی، عملیاتی و نظارتی است که بر روی خدمات حمل و نقل و نگه داری محصولات، از مرحله تامین تا مرحله ی تحویل به مصرف کننده، انجام می شود و هدف اصلی آن، بهینه سازی فرآیند تامین نیاز مشتری توسط توزیع کننده می باشد را لجستیک می گویند.
“لجستیک را می توان یک فرآیند مدیریتی در نظر گرفت که وظیفه آن، تعریف و طراحی روش های تامین منابع مورد نیاز تولید، سیستم انبارداری و توزیع و ارسال محصولات به مصرف کنندگان می باشد.”

به عبارتی دیگر، نقش مدیریت لجستیک در شناسایی و ارزیابی تولیدکنندگان و تامین کنندگان احتمالی و تعیین میزان تاثیرات آن ها بر تولید و بهینه سازی راه های دسترسی به آن ها است.

سه فاکتور اساسی لجستیک را می توان به صورت زیر تعریف کرد:

1.صرفه جویی در هزینه های تامین، انبارداری و توزیع.

2. تامین نیاز های مشتری به بهترین روش ممکن و کسب رضایت آن ها به شکلی که به افزایش فروش منجر شود.

3. استفاده از روش هایی که نسبت به رقبا بتواند به شرکت مزیت رقابتی در سیستم تامین، انبارداری و توزیع بدهد.

عملیات اصلی لجستیک

عملیات اصلی لجستیک را می‌توان در فرآیند های تامین، حمل ‌و نقل، انبارداری، مدیریت موجودی، مدیریت سفارش‌ها، بسته‌بندی، سامانه‌های اطلاعاتی، خدمات مشتریان و لجستیک معکوس دانست. همچنین مدیریت زنجیره تامین، تمامی این فعالیت‌ها از قدم اول (تامین‌کنندگان اولیه) تا قدم آخر (مصرف‌کنندگان نهایی) را در بر دارد.

تاریخچه تغییرات لجستیک
پروسه اصلی تغییرات مفهوم لجستیک از قرن 20 میلادی شروع شد. با سرعت گرفتن پیشرفت های صنعتی، نیاز کارخانه ها و شرکت های تامین کننده و به دنبال آن، نیاز تولیدکنندگان دچار تغییرات بسیاری شد. اکتشافات بسیاری که در این قرن در زمینه حمل و نیز در زمینه تولید مواد صورت گرفت، دلایل اصلی این تغییرات بودند.

این پیشرفت و تغییرات در صنایع مختلف، نیاز به لجستیک حرفه ای و تخصصی داشت و در پاسخ به این نیاز، متخصصین لجستیک پدیدار شدند که از بین آن ها می توان مدیران لجستیک زنجیره تامین را نام برد که سیستم های لجستیک بسیار پیچیده و گسترده زنجیره های تامین را، طراحی و عملیاتی می کنند.

همچنین با شروع قرن 21 و شدت گرفتن بیش از پیش سرعت پیشرفت تکنولوژی، نرم افزار های مدیریت لجستیک و شرکت های متخصص در این زمینه شکل گرفتند که تولیدکنندگان و شرکت ها، با توجه به ساختار هزینه هایی که دارند می توانند در صورت لزوم، سیستم لجستیک خود را بیرونی سازی کرده و آن را به یکی از شرکت های متخصص در این زمینه بسپارند.

جمع بندی

طراحی سیستم های لجستیک برای تمامی کسب کار های تولیدی و برای زنجیره های تامین، امری ضروری است و از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است چرا که در نبود این سیستم ها، عملا اجرای فرآیندهای تامین، تولید، انبار و حمل و نقل و تحویل کالا از تامین کننده تا تولیدکننده و مصرف کننده یا مشتری، غیرممکن خواهد بود. سیستم های لجستیک را در دسته بندی های مختلفی می¬توان قرار داد که در این مقاله، اول دسته بندی بر اساس فاکتور های اقتصاد خرد و کلان و سپس دسته بندی بر اساس فاکتورهای نوع عملیات انجام شده را بررسی کردیم و در هر کدام، انواع لجستیک را توضیح دادیم. به طور کل، تعریف لجستیک را می توان تحویل کالای درست در زمان، مکان، قیمت و تعداد درست به دست مشتری درست بیان کرد.

منبع تی اکسپرس



:: برچسب‌ها: لجستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شاید برای شماهم سوال باشد اکسسوری منزل چیست و به چه لوازمی اکسسوری گفته می شود و چه دسته ای را شامل می شود در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید تا در این زمینه بیشتر با شما صحبت کنیم.

 

روش‌هایی که مردم خانه‌های خود را تزئین می‌کنند و اشیایی که برای نمایش انتخاب می‌کنند، می‌تواند ارزش‌ها و سلیقه‌های آنها را آشکار کند. دکور و اکسسوری منزل نیز می‌تواند به احساس سلامت روحی و جسمی آنها کمک کند. به همین دلایل، بسیاری از افراد در دکوراسیون داخلی خانه خود بسیار دقت می‌کنند. دکوراسیون داخلی عموماً مورد علاقه زنان بوده است و در مجلات زنانه تبلیغ می‌شود. صنایع دستی زنان، که هم نبوغ و هم خلاقیت را در بر می‌گیرد، اغلب جنبه مهمی از دکوراسیون خانه به شمار می‌رود. طبقه اجتماعی در دکوراسیون خانه منعکس شده است. مردم می‌تواننند وضعیت خود را از طریق کیفیت اکسسوری های خانه آشکار کنند. وجود کتاب‌ها نشان می‌دهد که ساکنان تحصیل کرده‌اند، آثار هنری اصیل حکایت از فرهنگی بودن آن‌ها دارد و سوغاتی‌ها نشان می‌دهد که آنها خیلی سفر کرده‌اند.

اکسسوری خانه

نکلتی که باید در چیدمان اکسسوری های خانه در نظر بگیرید:

اکسسوری دکوراسیون که خریداری می‌کنید باید منحصر به فرد و متناسب با سبک خانه باشد. بنابراین، خرید اکسسوری خانه زیبا گاهی اوقات چالش برانگیز است. موارد زیر مواردی است که باید قبل از خرید در نظر گرفته شود:

اندازه خانه

اندازه خانه فاکتور مهمی است که قبل از خرید اکسسوری منزل باید در نظر گرفت. فضایی که قرار است لوازم جانبی در آن قرار گیرد باید اندازه گیری شود. این در عوض به شما کمک می‌کند از خرید اقلامی که خارج از فضا هستند اجتناب کنید. با در دست داشتن اندازه گیری‌ها، شما از خرید اقلامی که خیلی کوچک یا بزرگ هستند اجتناب می‌کند.

هزینه

هزینه اکسسوری های خانه باید عامل دیگری باشد که باید در نظر گرفته شود. توصیه می‌شود کالایی را خریداری کنید که مقرون به صرفه باشد. باید در حد بودجه تعیین شده کار کرد تا از هزینه‌های بیش از حد جلوگیری شود. همچنین باید قیمت‌ها را در مغازه‌های مختلف مقایسه کرد. این به این دلیل است که برخی از خرده فروشان تمایل دارند یک کالای مشابه را با هزینه بالاتر بفروشند در حالی که در برخی از مغازه‌ها همان کالا با قیمت کمتری فروخته می‌شود.

احساس خوب

عاقلانه است که اقلامی را خریداری کنید که همیشه یادآور اوقات خوشی باشند. به عنوان مثال، می‌توان پس از سفر اکسسوری خانه مدرن که مربوط به آن منظقه هستند را خریداری کرد. چنین اقلامی همیشه خاطرات خوبی از سفری که تا به حال داشته‌اید را به همراه خواهند داشت.

مواد اکسسوری

متریال دکور باید همیشه محکم باشد، بنابراین ماندگاری طولانی دارد. این در عوض هزینه تعمیر و تعویض را کاهش می‌دهد و به صرفه جویی در هزینه اضافی کمک می‌کند. اکسسوری‌های ساخته شده از مواد شکننده عمر کوتاهی دارند و به راحتی فرسوده می‌شود.

رنگ

رنگ اکسسوری دکوراسیون باید در نظر گرفته شود. باید تناژ رنگ سایر دکوراسیون و اتاق را تکمیل کند. رنگ‌هایی که با دیگر اکسسوری‌های اطراف در تضاد هستند ظاهر را ناخوشایند می‌کنند.

راحتی

اکسسوری خریداری شده باید راحتی را فراهم کند. یک مبل ممکن است جذاب باشد اما اگر راحت نباشد ارزش خریدن ندارد. همیشه مهم است که برخی از عوامل را قبل از خرید هر کالای خانگی در نظر بگیرید. اندازه و رنگ دکور باید مناسب باشد تا جذابیت را تسهیل کند.

اکسسوری خانه مدرن

در زیر نمونه بسیار کوچکی از اقلام اکسسوری خانه مدرن ذکر شده است که می‌توانید از بین آنها برای تزئین و زیباتر کردن خانه خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که رنگ‌ها و بافت‌ها را با انتخاب وسایلی با ارتفاع، عرض و سبک‌های مختلف ترکیب کنید.

سبد و سطل

کتاب و مجلات

گلدان و سایر ظروف شیشه‌ای

شمع و جا شمعی

عناصر طبیعی مانند گل‌ها، صدف‌ها، شاخه‌ها و کاج‌ها

آینه و عکس

فرش

بالش و کوسن

کلام آخر:

اکسسوری مناسب ظاهر هر اتاق را کامل می‌کند و در عین حال به فضای شما سبک و ظرافت می‌بخشد. لوازم جانبی به یک اتاق شخصیت می‌بخشند. مطلقاً هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید اکسسوری‌های شما به چه ترتیبی باید انتخاب و چیده شده باشند. شما فقط باید احساس خوبی از چیدمان خود بگیرید. هنگام خرید اکسسوری خانه ، همیشه بودجه خود را در نظر بگیرید.

منبع فروشگاه کالامان ایزد

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ترابرنت حاصل همکاری استراتژیک چندین شرکت دانش‏‌بنیان و فناور است که بیش‏ترین تجربه و سابقه در اجرای پروژ‏ه‏‌های حمل‌‏و‏نقل هوشمند در کشور را دارند. ترابرنت به‌عنوان اولین و با سابقه‏‌ترین بازارگاه اینترنتی حمل‏‌و‏نقل کالا، راهکاری جامع و یکپارچه برای تسهیل فرآیند حمل‌‏و‏نقل کالا در کشور است. صاحبان کالا می‌‏توانند باتوجه به نوع و خصوصیات محموله خود، وسیله نقلیه مورد نیاز برای حمل بار خود را اعلام نمایند.ترابرنت با ارائه خدمات باکیفیت، بهینه، هوشمند و مطمئن توانسته است در تسهیل و تسریع روند حمل و نقل کالا تاثیرگذار باشد.

از سوی دیگر نبود بار برگشتی برای کامیون‏‌ها، صف‏‌های طولانی برای پیدا کردن بار، حضور واسطه‏‌ها، پیدا کردن محموله متناسب با بارگیر و مسیریابی بهینه از جمله دغدغه‏‌های اصلی مالکان ناوگان در کشور می‏‌باشند که از طریق سرویس‌‏های مبتنی بر اینترنت قابل حل هستند. ترابرنت با ورود به صنعت حمل‌‏ونقل هوشمند و اینترنتی با هدف ایجاد بستری مناسب در راستای رفع موانع موجود به خدمت‌‏رسانی به جامعه رانندگان و صنعت‏گران می‏‌پردازد.

هویت ما برخاسته از اهداف و فعالیت‌های ما است. ما باور داریم موفقیت، به‌معنی رسیدن به مقصد نیست، بلکه مسیر حرکت ما موفقیت ما را تعریف می‌کند. نقشه سفر ما را ارزش‌های ما ترسیم می‌کنند و ما به رعایت این ارزش‌ها متعهد هستیم.

اعلام بار



:: برچسب‌ها: ترابرنت ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بهترین جراح بینی کیست؟ جراحی بینی نوعی جراحی پلاستیک به شمار می‌رود که از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که اصلاح فرم بینی و زیبا نمودن ظاهر آن، به دستان توانمند جراحی متخصص و ماهر نیاز دارد.

در این مقاله قصد داریم در مورد 7 تا از بهترین دکتران و جراحان بینی صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

در جراحی‌های مختلف بینی، گاهی اوقات نیاز است که متخصص جراحی بینی، ساختار و شکل بینی را از ابتدا ترسیم و طراحی کند و سپس به عمل آن بپردازد تا به شکل دلخواه درآید. در این صورت، علاوه بر مهارت، تجربه و تخصص جراح، به ذوق هنری و آگاهی وی از فاکتورهای زیبایی شناختی صورت انسان نیاز است تا به بهترین شکل ممکن، عمل زیبایی بینی صورت گیرد.

یافتن بهترین جراح بینی در تهران
یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی، جراحی بینی است. از آن جایی که صورت، اولین و مهم‌ترین عضو بدن در زیبایی هر فرد است و در صورت نیز، مهم‌ترین عضو برای نمود زیبایی هر فرد، بینی است، می‌توان به درستی این گفته پی برد. از آن جایی که بینی، عضوی از صورت است که در اولین نگاه، به چشم می‌آید، طبیعی است که افراد بسیاری برای برطرف‌کردن مشکلات و عیوب این عضو از بدن، اقدام کنند. به همین دلیل، می‌توان یکی از پراستفاده‌ترین جراحی‌های زیبایی در جهان را، جراحی زیبایی بینی دانست.

انتخاب دکتر بینی خوب در تهران از بین جراحان مشغول به فعالیت در این حوزه، نسبت به شهرهای دیگر بسیار سخت‌تر است. چرا که در شهرستان‌ها، جراح بینی که مهارت و تخصص کافی را در کنار تجربه و ذوق هنری داشته باشد، زودتر در بین مردم آن منطقه معروف شده و سرزبان‌ها می­‌افتد؛ پس یافتن وی نمی‌­تواند کار چندان سختی باشد. ولی یافتن بهترین جراح بینی در تهران، در بین انبوه تبلیغات در این زمینه و همچنین تعدد پزشکان فعال در حوزه جراحی بینی، انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت می‌باشد و همچنین شاید در تهران نشود به بازاریابی دهان به دهان که در شهرستان ابزاری برای یافتن بهترین جراح بینی بود، اعتماد کرد.

در این خصوص، پیشنهاد ما به عزیزانی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند این است که ابتدا، تا جایی که ممکن است در زمینه جراحی بینی، چه عمل زیبایی بینی باشد و چه برای بهبود مشکلات تنفسی، و جزئیات آن، تحقیق و پرس‌وجو کنند تا بهترین اطلاعاتی را که می‌توانند در این زمینه کسب کنند و با استفاده از این اطلاعات مفید، آگاهی به دست آورند که هرکسی نتواند به‌راحتی از عدم آگاهی این افراد در این زمینه، سو استفاده کند و پیشنهاد دوم ما این است که با متخصصان در این زمینه گفت‌وگو کنند و از آن‌ها مشورت بگیرند. در این صورت، ضمن کسب اطلاعات مفید در زمینه جراحی بینی، به یک حدود قیمتی از کار هر جراح نیز دست پیدا می‌کنند و این آگاهی سبب می‌شود تا زیر بار هزینه‌های بسیار بالا برای انجام این عمل جراحی نروند.

بهترین جراح بینی کیست؟
درگذشته، یکی از محبوب‌ترین فرم‌های بینی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی، فرم‌های عروسکی بود که امروزه، به دلیل شکل غیرطبیعی آن، طرف‌داران زیادی ندارد. در حقیقت، امروزه بیشتر افراد تمایل دارند به طبیعی‌ترین حالت ممکن است بینی آن‌ها عمل شود و یا به عبارتی دیگر، دوست دارند که پس از عمل، فرم بینی آن‌ها حالت طبیعی داشته باشد که انگار هیچ‌وقت عمل نشده است؛ بنابراین، شما باید بتوانید بهترین جراح بینی که مهارت و تجربه کافی در عمل‌کردن بینی‌های مختلف را داشته است انتخاب کنید تا بتوانید برای عمل بینی خود، به او اعتماد کامل داشته باشید. شما می‌توانید با بررسی سوابق تحصیلی و کاری پزشک موردنظر، دستاوردهای وی، افتخارات و جایزه‌ها و همچنین بازدید از آرشیو عکس‌های بیماران قبلی، پزشک متخصص موردنظر خود را به‌صورت کامل مورد ارزیابی دقیق قرار دهید.

همچنین، بهترین جراح باید به‌صورت معمول، بتواند فرم بینی و توقعاتی که فرد متقاضی عمل بینی از این عمل دارد را درک کرده و باتوجه‌به شرایط جسمی و روحی بیمار، بهترین راه و بهترین فرم بینی را برای عمل به او پیشنهاد دهد. این امر به جز مهارت، تخصص و تجربه جراح، به دید زیبایی شناختی وی نیز بستگی دارد. جراح بینی باید بتواند فرم بینی بعد از عمل را بر روی صورت فرد متقاضی عمل زیبایی بینی، فرض کند و با طراحی درست فرم بینی بعد از عمل، به‌تناسب دیگر اجزای صورت فرد متقاضی، دست به عمل بزند. همچنین باید بتواند از نظر روانی و روحی نیز پشتیبان مراجعه‌کنندگان باشد.

این پشتیبانی فقط مختص به زمان عمل و قبل از آن نمی‌باشد بلکه اصل این کار، پس از عمل بینی باید انجام شود چرا که بیشتر افراد پس از انجام عمل بینی، ممکن است با مشکلات بسیاری از جمله مواجه با عوارض موقت بعد از عمل بینی و یا نگرانی‌هایی که در مورد کسب نتیجه دلخواه از عمل بینی وجود دارد، دست‌وپنجه نرم کنند و دقیقاً در این زمان است که به حمایت‌های روحی و مشاوره یک فرد باتجربه و متخصص در این زمینه نیاز دارند و آن فرد، کسی نیست به جز پزشک متخصص و جراح بینی فرد.

ازاین‌رو، برای انتخاب بهترین جراح بینی، دقت لازم را به خرج دهید و قبل از آن، تا جای ممکن خود را با ویژگی‌هایی که یک جراح بینی را به بهترین جراح بینی تبدیل می‌کند، آشنا کنید.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی
برای آن که بتوانید با شناخت مؤلفه‌هایی که یک متخصص را تبدیل به بهترین دکتر جراحی بینی می­‌کند، اقدام به انتخاب کنید، در زیر مواردی را آورده‌ایم که در این راستا می‌­تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد :

توانایی بالای جراحی، برای یک جراح زیبایی بینی امری ضروری محسوب می­شود.
جراح بینی باید به اصول اولیه زیباشناختی آشنا باشد تا بتواند با انجام عمل بینی نسبت به ویژگی‌های صورت هر فرد، زیبایی صورت فرد را دوچندان به نمایش بگذارد.
برخورداری از دانش ریاضی، به‌عنوان یک مهارت ضروری برای تبدیل‌شدن به بهترین جراح بینی محسوب می‌شود.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند قبل از انجام جراحی، نتیجه را تصور کند. (هرچند در سال‌های اخیر با استفاده از یک سری نرم‌افزارها این تجسم سازی راحت‌تر شده است.)
برای فرد متقاضی عمل بینی، زمان کافی را جهت ارائه مشاوره و اطلاعات کافی در نظر بگیرد. درواقع بهترین جراح بینی باید صبور باشد تا در صورت نیاز، به‌تمامی سؤالات متقاضی پاسخ دهد.
بارزترین ویژگی بهترین جراح بینی در تهران این است که با جدیدترین روش‌های جراحی آشنا باشد.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند با بیمار خود ارتباط دوطرفه برقرار کند تا فرد متقاضی عمل بینی بتواند به او اعتماد کامل در خصوص انجام عمل جراحی بینی داشته باشد.
جراح بینی باید از قابلیت ارزیابی شرایط روحی بیمار برخوردار باشد. در برخی موارد ممکن است تصمیم بیمار برای انجام جراحی آنی و کاملاً احساسی باشد. در این صورت جراح باید سلامت روحی بیمار را در اولویت قرار داده و جراحی را به بعد موکول کند.
بهترین جراح بینی لازم است جلسات مشاوره را بعد از جراحی بینی نیز تکرار نماید تا وضعیت مناسبی در ظاهربینی فرد بیمار ایجاد شود.
جراح بینی باید بتواند به‌خوبی معایب و مزایای جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
همچنین متخصص جراحی بینی باید بتواند دررابطه با انواع بیماری که افراد متقاضی ممکن است با آن درگیر باشند، پرس‌وجو نماید.

بهترین جراح بینی در جهان
دغدغه بسیاری از متقاضیان عمل جراحی بینی، کسب نتایج مطلوب عمل است. این خواسته مهم بستگی زیادی به انتخاب جراح و میزان تخصص و تجربه وی دارد. در ادامه، لیستی از بهترین جراحان بینی در جهان را از رنکینگ‌های مختلف گردآورده‌ایم تا در هر کجای جهان که باشید، برای استفاده از خدمات این پزشکان متخصص بتوانید برای عمل زیبایی بینی استفاده کنید.

پزشکانی که در ادامه نام آن‌ها را آورده‌ایم، در لیست بهترین جراحان بینی قرار دارند و نام آن‌ها در سراسر جهان، شناخته شده است. از آن جایی که به یک رنکینگ در این زمینه اکتفا نکردیم، نام این پزشکان و متخصصان جراحی بینی را از رنکینگ‌های مختلف انتخاب کرده‌ایم و هرکدام، بهترین در نوع خودشان هستند پس می‌توانید به‌راحتی و با خیالی آسوده به آن‌ها اعتماد کنید چراکه نتایج کار آن‌ها، در دسترس است و می‌توان اظهار داشت که تاکنون، افراد مهمی در جهان به زیر تیغ جراحی این افراد رفته‌اند و با نتایج مطلوبی بیرون آمده‌اند.

֎ دکتر راج کانودیا (Dr.Raj Kanodia)
توانایی هنری او در تقویت هارمونی صورت و حفظ خطوط جوانی باعث شده است که او در میان جراحان دیگر مورد احترام قرار گیرد. بسیاری از چهره‌های معروف هالیوود به او اعتماد دارند و در برنامه های جراحان پلاستیک و افراد مشهور مانند دکتر 90210، E!، و بسیاری دیگر حضور داشته است. این دکتر با مشتریانی از سراسر جهان از جمله هنرمندان مجری، مدل‌های مد، سیاستمداران، جراحان دیگر، مدیران اجرایی و سلطنتی کار می‌کند.

֎ دکتر اشکان قوامی (Dr.Ashkan Ghavami)
دکتر اشکان قوامی جراح پلاستیک زیبایی و ترمیمی در بورلی هیلز کالیفرنیا است. او دارای گواهینامه هیئت‌مدیره جراحی پلاستیک آمریکا است. دکتر قوامی در ارائه بالاترین استانداردهای مراقبتی در تمامی جنبه‌های جراحی پلاستیک و جراحی ترمیمی مهارت دارد. او تاکید زیادی بر آموزش بیمار و مراقبت شخصی و دلسوزانه دارد. وقت‌گذاشتن برای گوش‌دادن به بیماران و توجه بی‌نظیر از ویژگی‌های بارز فلسفه عمل دکتر قوامی است و به نتایج استثنایی جراحی زیبایی او کمک می‌کند.

֎ دکتر ریچارد زومالان (Dr.Richard zoumalan)
دکتر زومالان متخصص برجسته در جراحی بینی و جراحی صورت است. او به دلیل ظاهر طبیعی بینی‌هایی که عمل می‌کند، بسیار مورد احترام است و به‌خاطر چهره‌های زیبایی که طراحی می‌کند، معروف است. دکتر زومالان فقط در بینی و صورت تخصص دارد. او هیچ‌گونه جراحی سینه یا بدن انجام نمی‌دهد و همین امر سطح تخصص او را منحصربه‌فرد می‌کند. تحقیقات پزشکی گسترده و رویکرد ساختار طبیعی او برنده جایزه شده است و او را به‌عنوان یک رهبر در جراحی بینی و صورت، متمایز می‌کند.

 

֎ دکتر ارز دایان (Dr.Erez Dayan)
دکتر ارز دایان یک جراح پلاستیک و جراح ترمیمی آموزش‌دیده در هاروارد و همچنین مدیر پزشکی مؤسسه جراحی پلاستیک آوانس است. معنی کلمه فرانسوی آوانس “به جلو حرکت کردن” یا “پیشرفت” است. سنگ بنای مأموریت این مؤسسه ارائه نتایج بهینه به بیماران با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و تکنولوژی کم تهاجمی است.

֎ دکتر احمدعلی رجب پور (Dr.Ahmadali Rajabpur)
دکتر رجب پور، متخصص جراحی عمومی و دارای فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است. خدمات تخصصی این جراح پلاستیک شامل جراحی زیبایی پلک، جراحی زیبایی بینی، جراحی انحراف تیغه بینی، جراحی زیبایی گوش، جراحی پروتز سینه، جراحی لیفت سینه، جراحی زیبایی شکم، لیفت نواحی مختلف بدن (ران، بازو، شکم، پهلو)، لیفت صورت، لیفت ابرو و پیشانی، پروتز گونه و لب، تزریق چربی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، جراحی ترمیمی (لب شکری، سوختگی، ناهنجاری‌های فک و صورت)، و غیره می‌شود.

دکتر رود روریچ (Dr.rod rohrich)
دکتر رود روریچ یک جراح پلاستیک دارای گواهی هیئت‌مدیره و استاد بالینی جراحی پلاستیک در کالج پزشکی بیلور می‌باشد. دکتر روریچ استاد/رئیس سابق دپارتمان جراحی پلاستیک است و اولین جراح پلاستیک بود که به عنوان استاد برجسته در مرکز پزشکی UT Southwestern خدمت کرد. دکتر روریچ یک متخصص مشهور بین‌المللی در حوزه جراحی پلاستیک می‌باشد و بارها به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک در آمریکا شناخته شده است.

֎ دکتر اریک سراتی (Dr.Eric Cerrati)
دکتر اریک سراتی جراح پلاستیک صورت دارای گواهی دو بورد و متخصص برجسته در جراحی زیبایی و ترمیمی صورت است. دکتر سراتی در دانشگاه یوتا استخدام شد و سال‌ها به عنوان مدیر جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت خدمت کرد. دکتر سراتی که توسط بهترین‌ها در شهر نیویورک و شیکاگو آموزش‌دیده است، بهترین‌ترین و پیشرفته‌ترین درمان‌های موجود را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. او به دلیل ارائه نتایج طبیعی، طولانی‌مدت و نتایج کاری مانند چهره سلبریتی‌ها بدون به‌جای ماندن هیچ‌گونه شواهدی از جراحی، شهرت دارد. او به طور مداوم توسط جامعه جوایزی را در حوزه جراحی پلاستیک برنده می‌شود.

کلام آخر
در این نوشته، سعی شد اهمیت درست انجام شدن عمل بینی باتوجه‌به فاکتورهای مختلف برای شما شرح داده شود. همچنین، بهترین جراح بینی در جهان را نیز به شما معرفی کردیم که در هر کجای این دنیا که باشید، بتوانید از خدمات بهترین‌ها در زمینه جراحی بینی، استفاده کنید.

منبع: https://niniweblog.com/news/post/633/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-7-%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-2022.html



:: برچسب‌ها: جراحی پلاستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()