نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

فاضلاب در واقع همان آب مصرف شده است. آب مصرفی در خانه‌ها شامل آب سینک، دوش، وان، توالت، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و … است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

 
این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.
 
آب مصرفی در مشاغل و صنایع مختلف نیز از خط تولید و یا واحدهای اداری تولید و جمع آوری می گردد. طبیعت توانایی شگفت‌انگیزی برای مقابله با مقادیر اندک هدررفت آب و آلودگی دارد، اما اگر میلیاردها گالن فاضلاب تولید شده روزانه را قبل از رهاسازی مجدد به محیط‌زیست تصفیه نکنیم، غرق می‌شود. تصفیه‌خانه‌ها آلاینده‌های فاضلاب را تا حدی کاهش می‌دهند که طبیعت بتواند آن را تحمل کند. فاضلاب همچنین شامل رواناب طوفان می‌شود. اگرچه برخی افراد تصور می‌کنند که بارانی که در طول طوفان در خیابان می‌بارد نسبتاً تمیز است، اما این‌طور نیست. مواد مضری که از جاده‌ها، پارکینگ‌ها و پشت‌بام‌ها روانه می‌شود، می‌تواند به رودخانه‌ها و دریاچه‌های ما آسیب برساند. در ادامه توضیح می‌دهیم که تصفیه فاضلاب چیست و فاضلاب چه انواعی دارد و هم‌چنین روش خرید پکیج تصفیه فاضلاب را به شما معرفی می‌کنیم.
 
 
اثرات آلایندگی فاضلاب شامل چه مواردی می‌شود؟
 
قبل از اینکه توضیح دهیم تصفیه فاضلاب چیست باید بدانید که اگر فاضلاب به‌درستی تصفیه نشود، بر محیط‌زیست و سلامت انسان می‌تواند تأثیر منفی بگذارد. این اثرات می‌تواند شامل آسیب به جمعیت ماهی و حیات‌وحش، کاهش اکسیژن، بسته شدن سواحل و سایر محدودیت‌ها در استفاده تفریحی از آب، محدودیت در برداشت ماهی و صدف و آلودگی آب آشامیدنی باشد. سازمان محیط‌زیست کانادا نمونه‌هایی از آلاینده‌های موجود در فاضلاب و اثرات مضر بالقوه این مواد بر اکوسیستم‌ها و سلامت انسان را این‌طور ارائه داده است:
مواد آلی و بقایای پوسیده می‌توانند اکسیژن محلول در دریاچه را مصرف کنند در نتیجه ماهی‌ها و سایر موجودات آبزی نمی‌توانند زنده بمانند.
مواد مغذی بیش از حد، مانند فسفر و نیتروژن (از جمله آمونیاک)، می‌تواند باعث اتروفیکاسیون یا بارور شدن بیش از حد آب‌های دریافت‌کننده شود که می‌تواند برای موجودات آبزی سمی باشد، رشد بیش از حد گیاه را افزایش دهد، اکسیژن موجود را کاهش دهد، به مکان‌های تخم‌ریزی آسیب می‌رساند.
ترکیبات کلر و کلرامین های معدنی می‌توانند برای بی‌مهرگان آبزی، جلبک‌ها و ماهی‌ها سمی باشند.
باکتری‌ها، ویروس‌ها و پاتوژن‌های بیماری‌زا می‌توانند سواحل را آلوده کرده و جمعیت صدف‌ها را آلوده کنند که منجر به محدودیت‌هایی در تفریحات انسانی، مصرف آب آشامیدنی و مصرف صدف‌ها شود.
فلزاتی مانند جیوه، سرب، کادمیوم، کروم و آرسنیک می‌توانند اثرات سمی حاد و مزمن بر روی گونه‌ها داشته باشند.
مواد دیگری مانند برخی از محصولات دارویی و مراقبت شخصی که عمدتاً در پساب‌های فاضلاب وارد محیط زیست می‌شوند نیز ممکن است تهدیدی برای سلامت انسان، آبزیان و حیات وحش باشند.
انواع فاضلاب چیست؟
به‌طورکلی سه نوع فاضلاب وجود دارد:
  • فاضلاب خانگی
  • فاضلاب صنعتی
  • فاضلاب رواناب یا طوفان
فاضلاب خانگی آب مصرفی حاصل از مصارف در خانه و آپارتمان‌ها است که به آن فاضلاب بهداشتی نیز گفته می‌شود.
فاضلاب صنعتی آب مورداستفاده در فرایندهای تولیدی یا شیمیایی است و فاضلاب رواناب یا طوفان، رواناب حاصل از نزولات جوی است که از لوله‌ها یا کانال‌های باز جمع‌آوری می‌شود.
فاضلاب خانگی یا بهداشتی به نسبت وزن کمی بیش از 99.9 درصد آب است. بقیه، کمتر از 0.1 درصد، حاوی طیف گسترده‌ای از ناخالصی‌های محلول و معلق هستند. اگرچه از نظر وزنی کسر بسیار کمی از فاضلاب است، اما ماهیت این ناخالصی‌ها و حجم زیادی از فاضلاب که در آن حمل می‌شود، دفع فاضلاب خانگی را به یک مشکل فنی مهم تبدیل می‌کند. ناخالصی‌های اصلی مواد آلی قابل فاسد شدن و مواد مغذی گیاهی هستند، اما فاضلاب خانگی نیز به‌احتمال زیاد حاوی میکروب‌های بیماری‌زا است.
فاضلاب صنعتی نسبت به ماهیت فرایند صنعتی عموما حاوی ترکیبات شیمیایی خاص و قابل شناسایی است.
فاضلاب طوفان حامل مواد آلی، جامدات معلق و محلول و سایر موادی است که هنگام حرکت بر روی زمین جمع‌آوری می‌شوند.
تصفیه فاضلاب چیست ؟
به فرایندی که جهت حذف آلاینده‌ها از فاضلاب و تبدیل آن به پساب قابل بازگشت به چرخه آب استفاده می‌شود تصفیه فاضلاب گفته می‌شود. پس از بازگشت به چرخه آب، پساب تأثیر قابل قبولی بر محیط زیست ایجاد می‌کند یا برای اهداف مختلف مورداستفاده مجدد قرار می‌گیرد (به نام احیای آب).
فرایند تصفیه در تصفیه‌خانه فاضلاب انجام می‌شود. به جهت اینکه انواع مختلفی از فاضلاب وجود دارد (فاضلاب بهداشتی، صنعتی، کشاورزی، شیرابه و …) تصفیه‌خانه‌های فاضلاب نیز با یکدیگر متفاوت هستند.
فرایندهایی که معمولاً در تصفیه فاضلاب مورداستفاده قرار می‌گیرند شامل تصفیه فیزیکی (مانند آشغال‌گیری و دانه گیری)، تصفیه شیمیایی (انعقاد و لخته‌سازی شیمیایی) و تصفیه بیولوژیکی یا زیستی (لجن فعال، بی‌هوازی و …) است.
هدف تصفیه فاضلاب چیست ؟ اینکه فاضلاب تصفیه شده بتواند به طور امن دفع یا مجددا استفاده شود هدف اصلی تصفیه فاضلاب است. بااین‌حال، قبل از تصفیه، باید بدانیم که می‌خواهیم صرفاً فاضلاب را دفع کنیم یا از آن استفاده مجدد داشته باشیم تا فرایند تصفیه صحیح روی فاضلاب اجرا شود.
راندمان فرایند تصفیه فاضلاب
سطح های تصفیه فاضلاب چیست ؟ سه سطح تصفیه فاضلاب وجود دارد: اولیه، ثانویه و ثالثیه (پیشرفته). تصفیه اولیه حدود 60 درصد کل مواد جامد معلق و حدود 35 درصد از BOD را حذف می‌کند. در این سطح ناخالصی‌های حل شده حذف نمی‌شوند. معمولاً به‌عنوان اولین مرحله قبل از تصفیه ثانویه استفاده می‌شود.
تصفیه ثانویه بالغ بر 85 درصد از مواد جامد معلق و BOD را حذف می‌کند. حداقل سطح تصفیه ثانویه معمولاً در ایالات متحده و کشورهای توسعه یافته دیگر احتیاج است. زمانی که بیشتر از 85 درصد از کل جامدات و BOD باید حذف شود، یا وقتی‌که سطوح نیترات و فسفات محلول باید کم شود، از روش‌های تصفیه سوم استفاده می‌شود.
فرایندهای درجه سوم می‌توانند بیش از 99 درصد از تمام ناخالصی‌های فاضلاب را حذف کنند و پسابی باکیفیت تقریباً آب آشامیدنی تولید کنند. روش‌های تصفیه سوم یا ثالثیه می‌تواند بسیار گران باشد و اغلب هزینه تصفیه ثانویه را دو برابر می‌کند. فقط در شرایط خاص استفاده می‌شود.
برای تمام سطوح تصفیه فاضلاب، آخرین مرحله قبل از تخلیه پساب فاضلاب به آب‌های سطحی یا مصارف کشاورزی و یا تخلیه به چاه جاذب، ضدعفونی است که هرگونه پاتوژن باقی مانده در پساب را از بین می‌برد و از سلامت عمومی محافظت می‌کند. گندزدایی معمولاً با مخلوط کردن پساب با گاز کلر یا محلول‌های مایع مواد شیمیایی هیپوکلریت در یک مخزن تماس به مدت حداقل 15 الی 30 دقیقه انجام می‌شود. ازآنجاکه باقیمانده کلر در پساب ممکن است اثرات نامطلوبی بر آبزیان داشته باشد، ممکن است یک ماده شیمیایی اضافی برای کلرزدایی پساب اضافه شود. اشعه ماورای بنفش که می‌تواند بدون باقی ماندن در پساب ضدعفونی شود، با کلر به‌عنوان یک ضدعفونی‌کننده فاضلاب رقابتی‌تر می‌شود.
در این مقاله توضیح دادیم که تصفیه فاضلاب چیست و متوجه شدید که‌روش‌های مختلفی برای تصفیه فاضلاب وجود دارد. طراحی و اجرای بهینه‌ترین روش تصفیه، به عوامل مختلفی از جمله نوع فاضلاب، شرایط محیطی و … بستگی دارد. کارشناسان شرکت پاک پساب اقلیم در انتخاب و اجرای بهینه‌ترین سیستم پکیج تصفیه فاضلاب از صفر تا صد در کنار شما هستند.
 


:: برچسب‌ها: فاضلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بیشتر افرادی که در زمینه ی دیجیتال و فناوری اطلاعاتی دارند شرکت اچ پی را به خاطر تولید کامپیوتر های شخصی و پرینتر های با کیفیت می شناسند.

شناختی که از این شرکت و دیگر برند های معتبر دنیا به دست می آید می توان در انتخاب محصولات هنگام خرید توسط مشتریان بسیار مهم باشد. با وبلاگ ما همراه باشید تا شرکت اچ پی و محصولات مختلف آن از جمله پرینتر ها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

شرکت اچ پی

شرکت هیولت پاکارد که از اسم دو موسس آن گرفته شده است در دهه ی 1930 میلادی پایه گذاری شد.

این افراد برای تاسیس شرکت اچ پی از سرمایه ی اولیه ی 538 استفاده کردند.

این در حالی است که رشد شرکت باعث شد تا سرمایه ی آن ها بعد از هفتاد سال به چیزی نزدیک به 90 میلیارد دلار برسد.

اچ پی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در سراسر دنیا می باشد.

کیفیت محصولات در کنار خدمات پس از فروش بی نظیری که توسط شرکت اچ پی ارائه شد باعث شد تا در کمترین زمان ممکن این برند توسعه یابد.

اکنون شرکت اچ پی در بیش از 160 کشور جهان فعالیت می کند و البته تقریباً تمامی مردم جهانی که به نوعی با دستگاه های دیجیتال سر و کار دارند این برند را به خوبی می شناسند.

تولیدات اچ پی
اولین تولیدات شرکت اچ پی یک نوسانگر صوتی بود که توانست در آن زمان تمامی رقبا را از نظر کیفیت کنار بزند.

همین امر باعث شد تا موسسان این شرکت با رغبت خاصی که در جهت کشف و ارتقاء امکانات لوازم مختلف داشتند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند.

از جمله مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت اچ پی می توان به دوام و پایداری و استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا اشاره نمود.

در بین سال های 2007 تا 2010 شرکت اچ پی بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی بود.

علاوه بر این اچ پی را امروزه به خاطر تولید لوازم دیجیتالی مختلفی از جمله انواع لپ تاپ ها، سرور ها، انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری، نرم افزار های مدیریت شبکه و … در سطح بازار های جهانی شناخته می شود.

شرکت اچ پی سعی کرده است تا تمامی این خدمات و محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد تا به این واسطه بتواند به یکی از اهداف عالی خود یعنی بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان برسد.

بررسی ویژگی پرینتر های شرکت اچ پی
یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اچ پی که به راحتی توانسته است جای خود را در میان مشتریان باز کند، انواع چاپگر های این شرکت می باشد.

اچ پی در سال 1984 پرینتر های لیزری و جوهر افشان را برای سیستم های رومیزی تولید و روانه ی بازار نمود.

کسی در ابتدا تصور نمی کرد که بعد از مدت کوتاهی اچ پی بتواند سهم بزرگی از از بازار انواع پرینتر ها را به خود اختصاص دهد.

پرینتر های شرکت اچ پی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، کیفیت و کارایی بالایی نیز دارند.

ویژگی های مختلف مدل هایی که توسط شرکت به بازار ارائه شده است می توان هر مشتری را برای خرید این پرینتر ها ترغیب نماید.

امروزه پرینتر های اچ پی در مدل های مختلف از نوع لیزری، جوهر افشان و چندکاره در بازار موجود می باشند.

پرینتر های جوهر افشان از جوهر در کارتریج ها و پرینتر های لیزری از تونر برای چاپ تصاویر، اسناد و متون با کیفیت بالا استفاده می کنند.

پشتیبانی و خدمات پرینتر های اچ پی
با توجه به اهمیت استفاده از انواع پرینتر های شرکت اچی پی در سازمان ها و ادارات مختلف، پشتیبانی و خدمات مختلف آن ها نیز می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به همین دلیل شرکت اچ پی سعی کرده است با بهترین خدمات در این زمینه به محبوبیت پرینتر های خود اضافه کند.

در سال های ابتدایی تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان، این برند سعی داشت با روش های مختلف بازار ایران را حفظ نماید و حتی در چند مرحله محصولات مختلفی را وارد کشور نمود.

اما در سال های اخیر این کار فقط توسط کشور های واسطه انجام می گیرد.

به همین دلیل ما در مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی سعی کرده ایم تا با ارائه ی بهترین و مناسب ترین خدمات، تمامی دغدغه های مشتریان در استفاده از این محصولات را از بین ببریم.

زمانی که هر کدام از پرینتر های اچی پی در محل شما دچار نقص فنی و یا ساختاری شد می توانید آن را به تیم فنی و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ی ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف شود.

علاوه بر این زمانی که قصد تعویض کارتریج پرینتر های اچ پی را دارید می توانید از کارتریج های اصلی که در این مرکز وجود استفاده نمایید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو کارتریج های فرعی را به اسم اورجینال به مشتریان می فروشند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه ها باعث کاهش کارایی دستگاه نیز می شود.

منبع: نمایندگی اچ پی



:: برچسب‌ها: اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سرعت پایین لپ تاپ ایسر خود را آزار می دهد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بهترین راه های افزایش سرعت لپ تاپ ایسر را بدانید. نمایندگی ایسر با استفاده از یک تیم فنی و متخصص با تجربه کامل در تعمیر لپ تاپ ایسر تمامی کارهای لازم را برای ارتقای سخت افزار لپ تاپ ایسر شما انجام می دهد که سرعت آن را افزایش می دهد و سپس به بررسی کامل آن می پردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ابزار و تجهیزات

قبل از به روز رسانی و افزایش سرعت لپ تاپ ایسر، مهم است که با کارشناسان صحبت کنید تا بدانید مدل مورد نظر شما تا چه اندازه می تواند بهبود یابد و در این مرحله تیم فنی و تخصصی ساعت ایسر به شما پیشنهاد ویژه ای می دهد. پیشنهاد. سرویس. این برای شما رایگان و انحصاری است، بنابراین می توانید قبل از انجام هر کاری از بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

سرعت لپ تاپ های ایسر را از منظر نرم افزاری افزایش دهید

یکی از مواردی که می تواند سرعت برنامه ها را در لپ تاپ ایسر افزایش دهد، ارتقای نرم افزار یا تغییر کامل ویندوز است.

اگر برای مدت طولانی سیستم ویندوز خود را تغییر ندهید و اگر ویندوز جدید را در سیستم خود نصب نکنید یا تغییرات نرم افزاری را در قسمت های مختلف انجام دهید، ممکن است با مشکلات مربوط به سرعت لپ تاپ مواجه شوید. به طور کلی می توان گفت که عمر کامل ویندوز نصب شده بر روی لپ تاپ تقریبا 6 ماه است و پس از این مدت یا حداقل تا یک سال باید ویندوز را تغییر دهید تا لپ تاپ عمر جدیدی پیدا کند. .

علاوه بر این، می‌توانید از خدمات کامل لپ‌تاپ ایسر استفاده کنید که گرد و غبار قطعات سخت‌افزاری داخلی لپ‌تاپ شما را پاک می‌کند، زیرا در برخی موارد، برخی از قطعات مانند رم یا مادربرد، گرد و غبار می‌تواند باعث کندی سرعت شود. روی آن می نشیند

البته این موارد نقش کمی در اورکلاک لپ تاپ های ایسر دارند و پس از انجام این کارها شاهد افزایش جزئی سرعت خواهید بود. اگر می خواهید سرعت چشمگیر این لپ تاپ ایسر را ببینید، مطلب زیر را از دست ندهید.

افزایش حافظه داخلی

حافظه داخلی و نوع آن می تواند نقش بسیار مهمی در بارگذاری و سرعت اجرا و همچنین خروجی نرم افزارهای مختلف بر روی لپ تاپ شما داشته باشد.

معمولاً در لپ‌تاپ‌های ایسر که از طریق این شرکت و با فرمت اصلی به فروش می‌رسند، از هارد دیسک‌های HD و حافظه داخلی استفاده می‌شود که سرعت پردازش کمتری نسبت به نسل جدید هارد یعنی هارد SSD و حافظه داخلی دارند.

حافظه SSD با توجه به سرعت عمل بالا در هنگام استفاده از نرم افزارها و خروج از آنها می تواند نقش زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر داشته باشد.

وقتی از حافظه SSD به جای حافظه داخلی HHD استفاده می کنید، قطعا سرعت بسیار بالاتری را تجربه خواهید کرد، اما این پایان کار نیست و میزان حافظه داخلی SSD همچنان می تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ شما داشته باشد. آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که لپ تاپ های ایسر و سایر مدل ها به صورت پیش فرض از میزان حافظه SSD پشتیبانی می کنند و اگر می خواهید حافظه بزرگ تری مانند 1 ترابایت انتخاب کنید، در برخی مدل ها ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوید.

در نمایندگی ایسر تمامی ظرفیت های حافظه SSD داخلی به صورت اورجینال و اورجینال و با ضمانت کتبی در اختیار شما قرار می گیرد.با افزایش رم دستگاه سرعت لپ تاپ های ایسر را افزایش دهید.

یکی دیگر از قسمت هایی که برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسر می توانید به آن مراجعه کنید، رم یا قسمت پردازشی لپ تاپ است.

رم یکی از اجزای اصلی لپ‌تاپ است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و خروج از برنامه‌های ویرایش ویدیو داشته باشد. رم به طور مستقیم بر قیمت لپ تاپ ها تأثیر می گذارد.

اگر لپ‌تاپ شما از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند، می‌توانید با افزایش رم در سیستم خود به 8 یا 12 گیگابایت رم یا بیشتر، سرعت چشمگیری داشته باشید.

باز هم لازم به ذکر است که افزایش سرعت از طریق رم نیز باید با هماهنگی مشاوران فنی و تخصصی آژانس ایسر انجام شود تا با توجه به ظرفیت دستگاه شما مقدار مناسبی از رم مصرف شود و با هیچ مشکلی مواجه نشوید. چالش ها و مسائل. هر گونه مشکل در آینده

آیا پردازنده و گرافیک ایسر قابل ارتقا است؟

سوال دیگری که در مورد افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر مطرح می شود، امکان بهبود حافظه پردازنده و گرافیک دستگاه است. با توجه به اینکه این امر در سیستم های کامپیوتری قدیمی به راحتی امکان پذیر بود، بسیاری از دوستان در این مورد سوال پرسیده اند و قصد دارند لپ تاپ ایسر را از نظر پردازنده و گرافیک ارتقا دهند که باید بگوییم برای بسیاری این امکان وجود ندارد زیرا استفاده از لپ تاپ های کوچک با چیپست یکپارچه یا گرافیک و پردازنده. البته در برخی موارد و بسته به طراحی لپ تاپ، تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده می کند. متخصصان پیشرفته به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ، اما قبل از شتاب دادن به لپ تاپ ایسر، باید هماهنگی و مشاوره لازم را از واحد پشتیبانی و پشتیبانی فنی نمایندگی رسمی ایسر در ایران دریافت کنید.

منبع: نمایندگی ایسر



:: برچسب‌ها: ایسر ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.



:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شرکت های مختلفی از جمله شیائومی سعی کرده اند با تولید گوشی های مخصوص بازی مانند شیائومی بلک شارک 2 نهایت لذت را به کاربران در هنگام انجام دادن بازی های مختلف هدیه دهند. بازی و سرگرمی یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی امروزه افراد شده است. به همین دلیل رقابت برای عرضه ی یک محصول با کیفیت بالا و امکانات متعدد باعث شده است تا شاهد عرضه ی محصولات مختلف از طرف برند های مطرح جهانی تولید کننده گوشی های همراه در این زمینه باشیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.
شیائومی بلک شارک 2
این محصول از سری گوشی های هوشمند مخصوص بازی شرکت است که دارای ویژگی ها و امکانات مختلفی نیز می باشد.
 
به گزارش نمایندگی شیائومی بعد از تجربه های موفق پیشین در عرصه تولید Gaming phone  و استقبال بی نظیر از کاربران باعث شد تا شیائومی مدل تازه گوشی های بازی خود را با بهبود در پردازنده و دوربین راهی بازار نماید.
 
شیائومی
 
بلک شارک 2 نسبت به گوشی های بازی قبلی ظاهر کاملاً یکسانی دارد.
 
از جمله مهم ترین دلایلی که باعث شده است تا این محصول بتواند در مقایسه با گوشی های مخصوص بازی برند های مطرح جهانی، سهم مناسبی از بازار را به دست بیاورد، قیمت مناسب و اقتصادی این محصول می باشد.
 
هنوز بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا گوشی آن ها از نظر قیمت در سطح مناسبی قرار داشته باشد تا اینکه امکانات جانبی مختلف و متنوعی داشته باشد.
 
بررسی ویژگی های مختلف شیائومی بلک شارک 2
همانطور که در بالا نیز اشاره شد، شیائومی بلک شارک 2 نسبت به مدلهای قبلی، دارای پردازنده ی قوی تری است.
 
پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 با 8 هسته پردازشی دلیلی برای اثبات این ادعا است تا کاربران بتوانند به راحتی بازی های مختلف را روی این دستگاه اجرا نمایند.
 
این کارایی بالای شیائومی بلک شارک 2 را می توان به دلیل افزایش 20 درصدی کارایی پردازنده ی گرافیکی Adreno 640 نسبت به مدل های قبلی نیز دانست.
 
 این گوشی مخصوص بازی از سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 پشتیبانی می کند.
 
با توجه به اینکه بازی کردن با گوشی هوشمند باعث کاهش کارایی باتری دستگاه می شود، باتری قوی و با کیفیتی برای شیائومی بلک شارک 2 در نظر گرفته شده است.
 
این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می تواند برای سال های متوالی کیفیتی بالایی از خود نشان دهد.
 
صفحه نمایش دستگاه
زمانی که اسم بازی به میان می آید مطمئناً کیفیت صفحه نمایش برای مشتریان و خریداران یک گوشی هوشمند در اولویت قرار می گیرد.
 
صفحه نمایش شیائومی بلک شارک 2 به دلیل اندازه ی 6.39 اینچی می تواند تمامی نیاز های مشتریان و کاربران برای لذت بردن از یک بازی را برطرف نماید.
 
این صفحه نمایش با رزولوشن 1080 پیکسل و روشنایی 430 نیت ساخته شده است.
 
پشتیبانی از قابلیت HDR از ویژگی های این صفحه نمایش می باشد که باعث بالا رفتن وضوح تصاویر و کیفیت آن ها می شود.
 
استفاده از چهار حسگر رنگ نور محیطی با کمک پردازنده ی اختصاصی تصویر، نور صفحه نمایش را تنظیم می کنند.
 
دوربین شیائومی بلک شارت 2
دوربین اصلی شیائومی بلک شارک 2 دارای دو لنز با قدرت 48 و 12 مگا پیکسل است.
 
از جمله قابلیت های این دوربین اصلی می توان به فلش LED، HDR، پانوراما اشاره نمود.
 
از ویژگی های لنز 12 مگاپیکسلی می توان به قدرت زوم دو برابری اشاره نمود.
 
با توجه به اهمیت دوربین سلفی و قدرت 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی شیائومی بلک شارک 2 می توان این ویژگی دستگاه را با گوشی های مطرح جهانی قابل مقایسه دانست.
 
دیگر ویژگی های فنی و امکانات دستگاه
تجهیزات جانبی مانند دو دسته بازی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که می توان با وصل کردن آن ها به شیائومی بلک شارک 2 برای بازی کردن از آن ها استفاده نمود.
حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش
این محصول دارای حافظه ی داخلی 256 گیگابایت است که البته کاربران نمی توانند با نصب کارت، حافظه ی جانبی دستگاه را ارتقاء دهند.
نصب و استفاده همزمان از دو سیم کارت
پشتیبانی از نسل های مختلف اینترنت تلفن های همراه
پورت 0
بلوتوث، GPS، هات اسپات، شبکه وای فای
وزن 205 گرمی و بسیار مناسب
پوشش 100 درصدی فضای رنگی و صفحه نمایش با 16 میلیون رنگ
ابعاد مناسب
زیبایی در ساختار و کیفیت بالای بدنه ی محصول
 


:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 50 سال در امر تولید محصولات مختلف برودتی فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200000 (دویست هزار) متر مربع و با 100000 (صد هزار) متر مربع سالن های تولید و انبار و بیش از 3000 (سه هزار) نفر نیروی کار قادر به تولید سالانه 30000 (سی هزار) عدد انواع یخچال، سردخانه، فریزرهای صنعتی و 500000 (پانصد هزار) عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد. لازم به ذکر است که شرکت الکترواستیل دارای مجوز ها و اختراعات و... می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

شرکت های وابسته

شرکت تولیدی پانلهای سقفی و دیواری آریا بارون در 1383 در شهر مشهد، تاسیس شد. سالنهای تولیدی و دفتر مرکزی در شمال مشهد و بزرگراه آسیایی واقع شده اند.

شرکت آریا بارون با هدف دسترسی به بازار کشورهای همسایه وخاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس، از پیشرفته ترین ماشین آلات اروپایی در کلیه تولیدات خود بهره می برد.

شرکت تکنو پانل در زمینه طراحی و تولید و توزیع انواع ورقهای شادولاین و ساندویچ پانل و پلی استایرن تزریق و پلی استایرن منبسط شده فعال بوده و با دارا بودن آخرین تکنولوژی موجود در این زمینه، تولید ورقهای شادولین و ساندویچ پانل اورتان ،بلوکه های پلاستفوم را با تنوع و تیراژ وسیع، تولید و عرضه می نماید.

تعمیرات و خدمات پس از فروش یخچال و فریزر الکترواستیل

با صنعتی شدن جوامع امروزی و پیشرفت روزافزون آن، بخش بزرگی از زندگی انسان وابسته‌ی صنعت و وسایل صنعتی و الکتریکی است. از روزمره‌ترین بخش‌های صنعتی و مدرن زندگی همه‌ی ما می‌توان به وسایل الکتریکی خانه و آشپزخانه اشاره کرد. از مهم‌ترین آن‌ها یخچال و فریزر است که نقش پررنگی در زندگی، تغذیه و نگهداری مواد غذایی برای ما دارد. از طرفی یخچال و فریزرها تنها وسایل برقی خانه هستند که به‌طور مداوم و 24 ساعته مشغول به کار هستند. به‌علاوه کارخانه‌های زیادی در زمینه ی تولید لوازم‌خانگی مشغول به فعالیت هستند که یکی از پرمصرف‌ترین آن‌ها، یخچال و فریزر الکترواستیل می‌باشد. در شرایط فعلی اقتصادی کشور، خرید مجدد این وسایل به‌ سختی و با هزینه‌های بسیاری همراه است.

بنابراین استفاده‌ی صحیح از این وسایل و همچنین تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل از راه‌های نجات در مواقع عملکرد نادرست و آسیب به این وسایل می‌باشد. اگر شما هم یک یخچال و فریزر الکترواستیل دارید و یخچال و فریزر شما دچار ایراد و اخطار در عملکرد خود شده است با ما همراه باشید.

برخی از خدماتی که شرکت های خدمات پس از فروش برای تعمیر یخچال و فریزر الکترواستیل ارائه می دهند

  • تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال
  • تعمیر و رفع خرابی های مربوط به موتور یا کمپرسور یخچال و فریزر الکترواستیل
  • تعویض درب و لاستیک دور
  • تعویض و تعمیر لاستیک دور درب و درب یخچال
  • رفع صدای یخچال
  • در سریع ترین زمان ممکن مشکل صدای یخچالتان را پیدا و رفع خواهیم کرد.
  • عیب یابی یخچال و فریزر
  • با تکیه بر تجربه و تکنولوژی روز در محل شما عیب یخچال و فریزرتان را پیدا و رفع می کنیم.
  • تعویض لامپ یخچال
  • گاز زدن یخچال

رفع تمامی مشکلات مربوط به سرد نکردن یخچال و گاز یخچال را به کادر مجرب فیکس فریجیدر بسپارید.

چه زمانی به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز داریم؟

ابتدایی ‌ترین اقدامی که باید برای استفاده از وسایل و لوازم‌خانگی انجام دهیم؛ باید پیش از استفاده دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنیم. تا با کارکرد، نحوه‌ی صحیح استفاده، اخطارها و غیره در خصوص استفاده از آن آشنا شویم؛ بنابراین پیش از استفاده از هر لوازمی و همچنین یخچال و فریزر الکترو استیل دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنید. علاوه بر این‌ها، نصب و راه‌اندازی یخچال را به افراد متخصص و ماهر مربوط به نمایندگی‌های الکترواستیل بسپارید. در مواردی ما متوجه ایرادات در یخچال و فریزر نمی‌شویم و یا اینکه در رفع آن‌ها سهل‌انگاری خواهیم کرد. در ادامه به برخی از مواردی که به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز دارید اشاره کردیم.

ارورهای متعدد بر صفحه‌ی نمایشگر ظاهرشده و قادر به رفع و تشخیص آن‌ها نیستیم.

زمانی که یخچال سروصدای آزاردهنده و زیادی ایجاد می‌کند.

یخچال در تنظیم دما دچار مشکل شده است. (دمای بسیار پایینی در حد یخ زدن مواد غذایی دارد و یا اینکه دمای آن بالا بوده و مواد غذایی را به‌خوبی خنک نمی‌کند.)

دیواره‌های یخچال دارای دمای بسیار بالایی هستند، به‌راحتی قابل‌لمس است.

هنگامی‌که متوجه می‌شوید در بخش پایینی یخچال مقداری آب جمع شده است.

هنگامی‌که یخچال و فریزر برفک زیادی تولید کرده است.

پشت یخچال و بخش‌هایی که موتور یخچال قرار دارد دارای حرارت بالایی است.

در باز و بسته شدن در یخچال دچار مشکل هستید و بخش لاستیکی درب یخچال فرسوده شده است.

یخچال خاموش شده و روشن نمی‌شود.

معرفی یک شرکت خدمات تعمیرات الکترواستیل در تهران

فیکس فریجیدر مجموعه نمایندگی الکترواستیل در تهران با بیش از 10 سال تجربه فنی در این خصوص آماده خدمت رسانی به هموطنان در شهر تهران و مناطق مختلف این شهر می باشد این مجموعه دارای متخصصین و افراد با تجربه می باشد که این افراد به روزترین اطلاعات را در خصوص تعمیرات یخچال و فریزر خواهند داشت لازم به ذکر است در صورت نیاز به تعمیر قطعه،تعویض قطعه می توان آن را در محل انجام داد و در هر صورت نیازی به جابجایی دستگاه نمی باشد.



:: برچسب‌ها: معرفی ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 Tomato paste is an ingredient used in many dishes due to its ease of preparation and popularity. Tomato paste not only makes food more appetizing, but also improves its taste and texture. Another advantage of using tomato paste is the consistency of the food.

 

If you don't want your stew to be watery, the tomato paste will suffice. It's really just a very concentrated tomato, peeled, seeded and boiled down to a thick paste. Tomato paste serves as a base for many dishes such as chili, soups and various sauces. Can be produced in private homes or large production plants. Other tomato products, such as tomato puree, can replace tomato paste in culinary applications.

 

Tomato product suppliers around the world offer a wide range of tomato products. The price of tomato paste sold in wholesale quantity is lower than the retail price. Iran is one of the major exporters of tomato products, including tomato paste. The quality is high and the wholesale price is good compared to others offered in the global market.

 

What is the tomato paste used for?

Tomatoes in the refrigeratorWhen he has a can of paste, he usually thinks what it can be used for. Tomato paste is a type of concentrated tomato paste that does not contain the seeds and skins normally found in tomatoes. Tomato paste is often used to add a strong flavor to a wide variety of dishes, even simple dishes.

 

Adds uniform stickiness to food. It gives a strong tomato flavor without making the dish soggy. Using tomato paste instead of other canned tomatoes (tomato puree, tomato passata, diced tomatoes, etc.) or fresh tomatoes will give you the full flavor of tomatoes without adding water.

 

This makes tomato paste retain its texture better, making it ideal for recipes that require less liquid, such as meatloaf and taco fillings. You can take advantage of the features. Tomato paste can also be used to quickly add a flavorful punch to weekday meals that take just 30 minutes to prepare. To maximize the flavor of tomato paste, it is recommended to add tomato paste early in the cooking process, before adding liquids such as water, broth, or additional canned tomatoes.

 

This gives the tomatoes a chance to caramelize and ripen further. Tomato paste can be used in a variety of recipes, such as stuffed sweet potato tacos. Instead of a rather salty taco seasoning, try a homemade sweet potato stuffing recipe that adds tomato paste for added flavor. is one of the largest exporters of Fresh tomatoes are grown throughout the United States, with California and Florida being the major producing regions.

 

California grows fresh tomatoes all year round except winter. Canada ($203 million), Japan ($3.83 million), Mexico ($3.05 million), Bahamas ($1.36 million) and Cayman Islands ($955,000) are the top five destinations for tomato exports from the United States . In 2019 and 2020, the US tomato export markets are Canada ($8.34 million), Japan ($2.17 million) and Mexico ($926,000), with the fastest growing market shares.

Because of the large amount of tomatoes grown in the United States, there is a global market for tomato products, including tomato paste, and US manufacturers face stiff competition from each other to sell their products to international importers. I'm here. Of the many companies manufacturing tomato products in the United States, CONAGRA and Red Gold are just two.

 

We make products such as tomato paste and tomato puree. The family owns the factory that produces the red gold. Red Gold Tomato Sauce, one of his tomato products, is gluten-free and contains no artificial colors. Zero calories and zero fat. Tomatoes from our cultivation are an ideal base for a wide variety of recipes. tomato sauce is he one of the most adaptable staple foods. It can be used in a variety of dishes, from Italian to Mexican, soups and stews, sauces and seasonings.

 

Tomato Paste Wholesale Price

Tomato paste is not just an ingredient used in homes and kitchens. Low-cost wholesale tomato paste is an essential ingredient in many grocery stores, restaurants, hospitals, and other establishments that provide large quantities of food to their employees.

 

The same is true for both distribution and wholesale of tomato paste. Also, the tomato paste market is active all year round, so cheap tomato paste wholesale is a great place for people to do business. In general, purchasing products wholesale offers higher profits than retail purchases. There are different brands of tomato paste, and each brand serves a specific market and has a specific buyer, depending on the quality of the product. Of course, this has a direct impact on demand growth, the higher the quality of the final product, the higher the demand.

 

In general, the price of tomato paste varies greatly depending on the brand, packaging, quantity and quality of the products supplied by the supplier. This makes the final product more expensive. When looking for tomato paste, it is important to consider many factors, including the Brix value. It is important that the Brix level of the tomato paste does not drop below 20.

 

With dozens of different brands of tomato paste available worldwide, the wholesale price of tomato paste is significantly below retail prices. Online shopping from reputable suppliers like us is a viable option for wholesale purchases.

 

Tomato Paste Substitute

If you're running out of tomato paste, the simplest solution is to omit it. However, if a recipe calls for tomato-his paste, you will have to come up with a substitute. Soy sauce can be substituted for tomato paste in dishes that do not normally call for tomato paste. It's not very sweet and has a strong salty taste, so start with a small amount.

 

Tomato passata, on the other hand, is a concentrated tomato paste that can be substituted in recipes that call for tomato paste or tomatoes. It's a little watery, but it tastes pretty much the same. Adding this amount of water will not affect the result of the dish, so you can use the following water.

 

You can reduce the amount of liquid by cooking the tomato passata in a pan for a few minutes. Can be used in place of tomato paste as long as it has the same consistency (about 1/3 of the total volume). Canned tomatoes, such as tomato passata, contain more water. In addition, it contains both tomato pulp and seeds.

 

An easy way to make tomato paste in a large skillet is to use canned tomatoes and simmer uncovered, stirring frequently, until half cooked. It takes about 10-15 minutes. Remove the seeds through a sieve and add the pulp to the dish like tomato paste.

 

Homemade Tomato Paste

If you have the time, you can make it at home, but it takes time. To prepare the homemade tomato recipe, whichever cooking method you choose, you will need the following ingredients. Prepare a bottle that has been washed and sterilized in advance, and empty the contents after use. Cut off the twigs and leaves from the tomatoes and wash them. Remove any damaged parts of tomatoes. Next you need to chop the tomatoes.

 

Place the pot on high heat. Stir occasionally while waiting for the tomatoes to become mushy. This process makes the tomatoes more supple and less difficult to chop in a blender or food processor.Add 1/4 cup of olive oil and a pinch of salt to the recipe. Chop or puree the tomatoes in a food processor or blender.

 

Pulse until smoothest consistency. At this stage of making the tomato paste, the tomato skins and seeds are completely removed from the puree. Tomatoes with lots of pulp but little moisture can be planted like this. Also remember that you will need at least one large baking sheet, preferably two. Pour the tomato puree onto 1-2 large baking sheets and cook in the oven for about 3 hours.

 

Where to buy tomato paste

Where to buy tomato paste, customers are always wondering where to buy, especially when buying tomato paste wholesale. You'll find many tomato brands on store shelves and aisles, as well as some online stores. If you're interested in retail, you can shop at your local store, popular market in town, or online.

 

However, if you are a wholesaler, you are responsible for choosing a reliable supplier of your goods. There are a variety of wholesale Internet shopping websites and physical marketplaces where you can source your products, but it's important to choose the most suitable one.

 

Unlike alibaba.com, some online providers such as B. our company, their own websites with direct access to catalogs and company profiles, details about the company and its services, photos and videos; You can submit a request to the company by filling out the form that you will be able to know and complete on the site.

 



:: برچسب‌ها: tomato ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

روتاری جوینت توسط چه شرکت یا شخصی اختراع شد؟ آیا در ایران شرکت یا فرد مورد اعتمادی وجود دارد که بتواند روتاری جوینت را طراحی و تولید کند؟ آیا در ایران شرکت معتبری وجود دارد که بتواند گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی ارائه دهد؟ و ده ها سوال دیگر .. در این مقاله قرار است به تمامی این سوال ها پاسخ داده شود. پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید …

ما در این مقاله قصد داریم در مورد روتاری جوینت با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی در صنعت دارد ؟

روتاری جوینت یک مفصل چرخشی جهت انتقال سیال (مایعات و گازها ) به شکل سرد و گرم میباشد و در قسمتهایی از دستگاه که میبایست در حال چرخش انتقال سیال انجام شود به کار میرود .

روتاری جوینت در ایران با نامهای دیگری از قبیل مفصل گردان ، شیر گردان ، هیدروشاینر ، قفل بخار ، شیر هرزگرد شناخته میشود . در واقع روتاری جوینت ها قطعات دقیقی هستند که بین لوله های ثابت و قطعات دوار ماشین قرار میگیرند . هر صنعتی که برای انتقال هوا ، آب ، روغن (به شکل سرد و گرم ) از منبع ثابت به بخش قابل چرخش خود نیاز داشته باشد ، این مساله را با Rotary joint  و یا Swivel joint حل میکند .

روتاری جوینت توسط چه کسی اختراع شد ؟

روتاری جوینت در سال 1908 توسط شرکت امریکایی Barco اختراع شد . در سال 2012 شرکت Barco توسط شرکت Deublin در امریکا خریداری و تحت نام روتاری جوینت دابلین مارکت آن ادامه یافت . هر چند شرکت دابلین  به احترام آقای بارکو نام او را از محصولات طراحی شده توسط Barco پاک نکرده و هنوز هم روتاری جوینت های Barco با همان برند توسط Deublin فروخته میشود .

بارکو در آن زمان برای صنعت راه آهن آمریکا پیچ و مهره و اتصالات دیگر تولید میکرد . با گذشت سالها و بر اساس نیاز Barco صدها روتاری جوینت برای صنایع هوایی امریکا طراحی و تولید کرد . شرکت دابلین دسامبر 2012 شرکت Barco sen را از آقای Carry Illinois خریداری کرد . هر دو شرکت تولید کننده بزرگ اتصالات دوار در دنیا بودند و با تلفیق این دو شرکت اتفاقات خوبی در صنعت اتصالات چرخشی دنیا روی داد . شرکت Norman G Clark  که در سال 1919 تاسیس شد از عرضه کنندگان اصلی محصولات بارکو در امریکا میباشد .

پیش از خرید بارکو توسط دابلین این شرکت بیش از 100 سال با تفکرات ابتکاری و محصولات با کیفیت ، مشکلات جریان سیال در صنایع فرآوری و انرژی را حل میکرد . روتاری جوینت ها به شکلی طراحی و ساخته شده اند که با بالاترین کیفیت در دسترس باشند . با توجه به رشد سرعت تولید خصوصا در صنعت کاغذ نیاز بود که روتاری جوینت های با تحمل سرعت بالا و فشار و دمای بالاتر طراحی و تولید شوند . دابلین با خرید شرکت بارکو و ابتکارات خلاقانه و دسترسی به متریال های خاص در کشور امریکا توانست در این امر مهم پیشرو باشد .

آیا در ایران شرکت معتبر و با سابقه ای در زمینه تولید روتاری جوینت وجود دارد ؟

هم اکنون سازندگان مطرح زیادی در زمینه روتاری جوینت در دنیا هستند . بر اساس تحقیق های که انجام دادم تا قبل از سال 1368 هیچ روتاری جوینتی توسط ایرانی ها ساخته نشده است . در سال 1369 شرکت لاستیک دنا به دلیل همکاری های فراوانی که با شرکت صنایع قطعه سازی مهرگان ( به مدیریت پیشکسوت صنعت ایران آقای عباس ابرقویی ) داشته و این شرکت توانسته بوده  قطعات صنعتی پیچیده را با تکنولوژی آن روز برای شرکت های تایر سازی از جمله لاستیک دنا تولید کند . شرکت دنا پبشنهاد تعمیرات روتاری جوینت را به شرکت مهرگان میدهد . شرکت مهرگان در سال 1369 تعداد 100 عدد روتاری جوینت را برای لاستیک دنا تعمیر کرده ( البته با همکاری افراد آموزش دیده در شرکت فوجیتا ژاپن ) و تحویل میدهد و  بلافاصله قرارداد 200 عدد روتاری جوینت از سایز های 1 اینچ الی 3 اینچ را با آن شرکت منعقد میکند و به تدریج این محصول به دیگر شرکتهای تایر سازی و شرکت های فولادی تحویل میشود .

تعدادی از نقشه های آن زمان که هنوز کامپیوتر در ایران مرسوم نبوده و نقشه ها بصورت دستی کشیده میشدند را به نمایش خواهم گذاشت . صنایع قطعه سازی مهرگان در سال 1349 توسط آقای عباس ابرقویی در زمینه تولید تجهیزات صنعتی و قطعات خودرو تاسیس شده و مجوز فعالیت میگیرد . آقای ابرقویی از جمله افرادی بودند که در شرکت پیرلی ایتالیا دوره های لازم جهت راه اندازی خطوط تولید تایر و تعمیرات و نگهداری پرسهای پخت تایر  را در سال 1355 الی 1359 گذاراندند و پس از آن عضو 25 نفری بودند که به دولت وقت (دولت بازرگان) تعهد راه اندازی کارخانجات تایر سازی در ایران را داده و تعهد نامه آنرا امضا کردند  .

info شرکت مهرگان از سال 1369 الی 1375 بصورت جسته و گریخته به تولید روتاری جوینت در کنار تولیدات خود مشغول بوده و از سال 1375 اقدام به راه اندازی کارخانه ای میکند که فقط و فقط اتصالات دوار از جمله روتاری جوینت ، سویول جوینت و روتاری ولو تولید میکند . در این کارخانه خطوط تولید به معنای واقعی مهندسی راه اندازی میشود .

من بوعلی ابرقویی فرزند آقای عباس ابرقویی  تحصیلات خودم را در سال 1375 در زمینه طراحی مدلهای صنعتی اونم با اتوکد 10 ( وای چه مصیبتی بود ) به اتمام رساندم و از همان سال به دلیل علاقه خودم به صنعت از یک سو و فعالیت تخصصی پدرم در صنعت در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی و اتصالات دوار و انواع گیربکس ها  از سوی دیگر ، بطور جدی بر روی تعمیرات انواع اتصالات دوار از جمله روتاری جوینت ها و مکانیکال سیل ها آغاز کردم . در آن سال ها اطلاعات زیادی در زمینه اتصالات دوار موجود نبود و من مجبور بودم اطلاعات خودم را از سایتهای مختلف  اونم با اینترنت Dial up و اون صدای ناهنجار وصل شدن و سرعت خیلی کمش استخراج کنم . بر حسب اجبار تعداد زیادی مقاله در این زمینه ترجمه کردم  که خب بدم نبود به این بهانه زبان انگلیسیم راه افتاد  و خلاصه بعد از چند ماه تحقیق فهمیدم اتصال دوار یعنی چی و کجا کاربرد داره و من چه کاری میتونم انجام بدم.

از سال 1375 تا امروز دقیقا 25 ساله که دارم روتاری جوینت طراحی و تولید میکنم البته قبل از اون از سال 1369 پدرم هر از گاهی روتاری جوینت تولید میکرد ولی تولید از سال 75 به بعد صنعتی شد. یعنی ما خط تولید تعریف کردیم فرایند های تولید را نگارش کردیم ، ماشین آلات را در سالن تولید به گونه ای چیدمان کردیم که قطعات از مواد خام تا تولید نهایی بصورت اتوماتیک وار به ایستگاه بعدی انتقال داده بشه و بین هر ایستگاه کنترل کیفی قراردادیم و از همه مهمتر کلیه فرایند های تولید قابل پیگیری باشه . مثلا با مراجعه به کد نهایی قطعه متوجه میشدیم که پوسته توسط کدام اپراتور در چه تاریخی و چه شیفت کاری تولید شده و ده ها اطلاعات دیگه را بخوبی پیگیری میکردیم . در سال 1395 برای افزایش مارکت داخلی و خارجی شرکت خوشننام آبادگران صنعت کویر تاسیس شد .. اکنون شرکت خوشنام با تکیه بر 53 سال سابقه تولید بیش از 50 مدل روتاری جوینت را با توجه به نیاز مشتریان تولید و در اختیار صنایع داخلی و خارجی قرار میدهد . خوشننام توان تولید انواع روتاری جوینت از سایز ¼ الی 20 اینچ را دارا میباشد .

از سال 1384 در جهت توسعه تولیدات و کامل کردن سبد محصولات ، تولید با کیفیت انواع سویول جوینت ،  بال جوینت ، در دستور کار قرار گرفت  . در حال حاضر انواع سویول جوینت با متریال استیل 316 ، استیل 304 ، کربن استیل از سایز 1 الی 12 اینچ  و بازه فشاری تا 350 بار و تحمل حرارتی 185 درجه سانتیگراد در مجموعه کارخانجات خوشنام تولید میشود . قطعات فلزی با ماشین های بروز CNC و با لاترین دقت تولید میشوند . سیل آبندی این محصولات از شرکت معروف اتریشی تهیه میشود . این شرکت تامین کننده سیل های آبندی شرکت های معروف در دنیا میباشد .

شرکت خوشنام به تازگی موفق به دریافت گواهینامه CE اروپا  از شرکت TUV آلمان شده و کلیه محصولات تحت الزامات استانداردCE  اروپا طراحی ، تولید و تست میشوند . محصولات تولیدی به صورت 100 درصدی تست و برای آنها گواهی تست صادر میشود . در جهت توسعه مارکتینگ و صادرات دفتر فروش شرکت خوشنام در ترکیه شهر استامبول دایر بوده و بزودی سایت تولید در استامبول راه اندازی خواهد شد . شرکت خوشنام دارنده گواهینامه 5 ستاره از انجمن ملی کیفیت ایران ، گواهینامه رضایت مندی مشتریان و تندیس 100 برند با کیفیت ایران و … است . محصولات این شرکت تحت برند TOP SEAL  در ایران توزیع میشود .

لیست تندیس ها و موفقیتهای بدست آمده به شرح ذیل میباشد :

  • ثبت اختراع ساخت دستگاه انتقال جریان برای دستگاه های در حال چرخش (روتاری جوینت) سال 1385
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت 2008–ISO 9001 از شرکت IMQ ایتالیا 
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت 223012012:ISO از شرکت TUV آلمان
  • دارنده گواهینامه NET از شرکت IMQ  ایتالیا 
  • عضو کنفدراسیون برند ملی ایران
  • عضو انجمن مخترعین ایران
  • عضو اتاق بازرگانی ایران – ایتالیا
  • برپایی نمایشگاه تخصصی شیر آلات در کشور هلند سالهای 2004 و 2006 میلادی
  • تهیه گزارش از شرکت مهرگان و چاپ تصویر مدیران آن در مجله Valve World هلند در سال 2004
  • دارنده لوح تقدیر از نمایشگاه VALVE WORLD )نمایشگاه تخصصی شیر آلات صنعتی در کشور هلند
  • دریافت لوح زرین کار آفرین نمونه در ایران در سال 1391
  • دریافت تندیس طلایی نام آوران عرصه تولید و رضایتمندی مشتری در ایران در سال 1391 
  • دریافت نشان نوابغ مدیریت ایران در ایران در سال 1394
  • دریافت لوح پنج ستاره کیفیت ایران در ایران در سال 1393
  • دریافت نشان طلایی کیفیت ایران در ایران در سال 1394 
  • دریافت نشان طلایی اهتمام به کیفیت در ایران در سال 1394
  • انتخاب گروه صنعتی مهرگان در لیست 10 شرکت صنعتی و منتخب دریافت نشان طلایی کیفیت و درج تیتر خبری آن در 6 روزنامه اقتصادی کشور
  • عضویت در انجمن علمی کیفیت ایران
  • دریافت تقدیرنامه “مدیریت و ارتقای توان داخلی“ از صدا و سیما ایران

منبع: https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints

 



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هارد سرور HPE 2.4TB DS یکی از تولیدات کمپانی بزرگ HP، بوده که به تکنولوژی Smart Carrier مجهز است. این تکنولوژی که جز موارد امنیتی است، کمک می‌کند تا وضعیت و سلامت هارد درایو توسط چراغ‌های LED گزارش داده شود و قبل از آسیب احتمالی، اقدامات لازم صورت گیرد. هارد دیسک 2.4TB SAS 12G 10K DS ، از خانواده هارد دیسک‌های HPE Server Enterprise بوده و برای پردازش تراکنش‌ها، برنامه‌های کاربردی، پایگاه داده، تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و محاسبات با کارایی بالا گزینه‌ای ایده‌آل است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد هارد سرور با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد سرور HPE 2.4TB DS مجموعه‌ای از راه حل‌های سفارشی را ارائه می‌دهد، که باعث می‌شود کاربران بتوانند به 2.4 ترابایت فضای ذخیره‌سازی دسترسی داشته باشند. این هارد سرور HP ، برای افزایش عملکرد از آخرین رابط 12G SAS پشتیبانی می‌کند.

هارد سرور HPE 2.4TB 12G 10K SFF DS، با فرم فکتور 2.5 اینچی یا همان SFF تولید شده است و برای انتقال اطلاعات از سرعتی معادل 12 گیگابیت بر ثانیه استفاده می‌کند. می‌دانیم که هارد دیسک (Hard Disk Drive)، به اختصار HDD نامیده می‌شود، مانند هارد‌های SSD یک قطعه سخت افزاری سرور است که برای ذخیره کردن اطلاعات و داده‌ها به کار برده می‌شود. هارد سرور HP 2.4TB 10K با پارت نامبر 881457-B21 مناسب سرور‌های سری پرولیانت نسل Gen10، Gen9 و Gen8 اچ پی است. در ادامه به معرفی و بررسی هارد سرور 2.4 ترابایتی اچ پی می‌پردازیم.

مشخصات فنی هارد سرور HPE 2.4TB 12G 10K DS

  • سرورهای سازگار با هارد سرور HP 2.4T
  • سرور HP ProLiant DL380 G9
  • سرور HP ProLiant DL360 G9
  • سرور HP ProLiant DL380 G10
  • سرور HP ProLiant DL360 G10
  • خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K 12G SFF

با خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K ، شما به یک فضای ذخیره سازی که دارای تکنولوژی DS است، دست خواهید یافت. جالب است بدانید که تکنولوژی Digitally Singed Firmware (DS) ، از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات جلوگیری کرده و با استفاده از فناوری رمزگذاری دیجیتال مانع از حملات مخرب به داده و اطلاعات می‌شود.

هارد سرور اچ پی 2.4TB SAS 12G 10K SFF ، که از جمله هارد دیسک‌‎های سری اینترپرایزری است، دارای سرعت چرخش 10K بوده و از اینترفیس SAS استفاده می‌کند که توانایی دریافت و ارسال اطلاعات را به طور همزمان داراست. هارد سرور 2.4 ترابایتی اچ پی با قابلیت Hot Plug طراحی شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد، در زمان روشن بودن سرور HP ، برای تعویض و نصب هارد جدید اقدام کنند. سرعت انتقال داده همانطور که اشاره کردیم، 12 گیگ بر ثانیه بوده و با سرعت چرخش دیسک 10K عملکرد ایده‌آلی را برای سرور فراهم می‌کند.

در سیستم‌های کامپیوتری خانگی یا دسکتاپی به دلیل آنکه تنها یک کاربر در حال استفاده از سیستم است، شاید نیاز به حافظه‌های ذخیره‌سازی با ظرفیت و سرعت خواندن و نوشتن بالا احساس نشود، اما در سرور‌ها چون کاربران هر لحظه در حال ارسال اطلاعات هستند، باید توانایی دریافت، ارسال و ذخیره سازی این حجم از اطلاعات وجود داشته باشد. خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K ، باعث می‌شود به یک هارد دیسک با قدرت و سرعت بالاتر از هارد دیسک کامپیوتری دسترسی داشته باشید.

این هارد سرور اینترپرایزری 2.4 ترابایتی ، به گونه‌ای توسط کمپانی Hewlett Packard طراحی شده است که عملکرد بهینه را برای استفاده در سرور‌های HPE ارائه دهد. این هارد‌ها برای از بین بردن ناسازگاری‌های سیستم عامل‌ها و O/S تحت یک سری فرآیند صلاحیت شدید قرار می‌گیرند. هارد دیسک HPE، برای به حداکثر رساندن عملکرد و سازگاری سرور‌های پرولیانت Rack و Tower، خانواده Apollo و پلتفرم‌های Blade و Synergy طراحی شده است. قابل ذکر است که هارد دیسک HPE 2.4TB DS با سایز سکتور 512 تولید شده است.

قیمت هارد سرور اچ پی HPE 2.4TB DS

قیمت هارد سرور اچ پی HPE 2.4TB DS ، با توجه به اینکه فضای مناسبی را برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین با سرعت چرخش 10K دور در دقیقه، سرعت خواندن و نوشتن را افزایش می‌دهد، برای سطح کاری Enterprise مناسب خواهد بود. پیشنهاد ما به شما برای خرید این محصول سایت و فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان است. مسلماً مهم‌ترین بخش برای ادمین و مدیران شبکه حفظ اطلاعات و برقراری پایداری و امنیت داده‌هاست و این مهم زمانی میسر می‌شود که فضای ذخیره‌سازی و یا همان هارد HDD از منبعی معتبر خریداری شود و کالای اصل در سرور مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر هارد سرور اچ پی، امکان خرید سایر تجهیزات و قطعات سرور HP نیز برای مشتریان عزیز، در فروشگاه آنلاین ماهان شبکه ایرانیان فراهم شده است. می‌دانیم که نمایندگی سرور HP، در ایران به دلیل تحریم‌ها امکان فعالیت نخواهد داشت، به همین دلیل باید خرید تجهیزات سرور اچ پی را از فروشگاهی معتبر و با سابقه انجام دهیم.



:: برچسب‌ها: هارد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 لقبی است به درستی برای این لپ تاپ با مشخصات ویژه و بی نظیری که از نظر سخت افزاری در این مدل در نظر گرفته شده است داده شده تا بتوانند به درستی و با کیفیت بسیار بالا تمامی بازی های به روز و جذاب را روی دستگاه شما اجرا نماید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

استفاده از پردازنده نسل 10 اینتل core i5 در کنار ۸ گیگابایت رم و البته یک پردازنده گرافیکی با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی و در کنار همه اینها ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع ssd می تواند هر لپ تاپ گیمینگ ای را برای شما پرقدرت نمایید تا بتوانید بازی های به روز و جذاب را روی آن به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنید.  در کنار همه این موارد قیمت بسیار مناسب این لپ تاپ به نسبت دیگر لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و دیگر برند ها باعث شده است تا به عنوان ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ در این رنج قیمتی و با این مشخصات در نظر گرفته شود.

اگر قصد دارید از مشخصات فنی ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 اطلاعات کاملی به دست بیاورید حتما ادامه این مطلب را تا انتها بخوانید اما اگر می خواهید این لپ‌تاپ و یا دیگر مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس را تعمیر نمایید حتماً از خدمات ویژه نمایندگی ایسوس به عنوان بهترین و بزرگترین نمایندگی در تهران و ایران در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید تا بتوانید تمامی مشکلات سخت افزاری به وجود آمده برای این لپتاپ و دیگر برند های قدیمی و جدید ایسوس را برطرف کنید.

مشخصات و اندازه نمایشگر

لپ تاپی که در حال مشاهده مشخصات فنی آن هستید از یک نمایشگر ۱۵ و ۶ دهم اینچی استفاده می کند که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با کیفیت بسیار بالا و از طریق رزولوشن فول اچ دی و به دلیل مات بودن صفحه نمایش در هنگام تصاویر و نمایش فیلم ها و اجرای بازی های مختلف را شاهد باشید.

کیفیت ساختاری و سخت افزاری این لپ تاپ و البته ظاهر بسیار جذاب و طراحی شیک و جالب آن توانسته است حس یک لپ تاپ گیمینگ را به خوبی به مشتریان منتقل کند و با نور پس زمینه کیبورد و همچنین تاچ پد لمسی بسیار حساس و مناسب و ارتفاع و جانمایی بسیار مناسب صفحه کلید می تواند به درستی تمامی ویژگی های ظاهری و سخت افزاری یک لپ تاپ گیمینگ را در اختیار شما قرار دهد.

از نظر سخت افزاری با توجه به اینکه یک لپ تاپ گیمینگ را قرار است استفاده نمایید وزن دو هزار و ۳۰۰ گرمی می تواند وزن بسیار مناسبی باشد تا بتوانید به راحتی لپ تاپ را در محیط های مختلف حمل کنید و یا در هنگام بازی آن را در محیط های مختلف خانگی خود حمل و نقل کنید.

پردازنده گرافیکی با کیفیت

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سخت افزاری که باعث شده است تا لقب ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53US53 را به این لپ تاپ بدهیم همین پردازشگر گرافیکی لپ تاپ می باشد که از پردازنده های گرافیکی جی فورس مدل جی تی ایکس ۱۶۵۰ استفاده می کند.  این پردازشگر گرافیکی به دلیل استفاده از ۴ گیگابایت رم اختصاصی می تواند سرعت بسیار بالایی را در خروجی گرفتن از نرم افزارهای مختلفی مانند ادیت فیلم و یا فتوشاپ و اجرای مختلف همزمان نرم افزارهای گرافیکی و اجرای بازی ها با کیفیت بسیار بالا را در اختیار شما قرار دهد.

پس با توجه به اینکه این نرم افزار گرافیکی و این پردازنده جزو پردازنده های جدید و به روز برند جی فورس می باشد می توانید به راحتی بازی های به روز را با کیفیت بسیار بالا روی این لپ‌تاپ اجرا نمایید و از نمایش آن با توجه به صفحه نمایش فول اچ دی نهایت لذت و رضایت را داشته باشید.

 مشخصات پردازنده مرکزی و رم دستگاه

یکی دیگر از مهمترین بخش‌های ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53  می تواند بخش پردازنده مرکزی دستگاه باشد که از پردازنده های نسل ۱۰ اینتل استفاده می کند که دارای حافظه ۸ مگابایت ای بوده و محدوده سرعت پردازنده آنها بین دو و نیم تا ۴ گیگا هرتز می باشد.

این پردازنده مرکزی با توجه به قدرتی که دارد می‌تواند نرم‌افزارهای مختلف را به صورت همزمان روی دستگاه شما اجرا کنه و هیچگونه مشکلی از این نظر برای شما به وجود نیاید اما اگر قصد دارید راندمان و کارایی بسیار بالاتری را روی دستگاه اجرا کنید در کنار رم ۸ گیگابایت که به صورت پیش فرض بر روی این دستگاه قرار داده شده است می توانید از راه های با قدرت بالاتر نیز استفاده کنید و در واقع دستگاه خود را ارتقا دهید.

سرعت پردازش بالاتر با حافظه ssd

یکی از مهمترین امکانات سخت افزاری قرار گرفته شده بر روی ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 استفاده از یک پردازنده مرکزی در کنار ظرفیت حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت از نوع ssd می باشد.

همانطور که می دانید پردازنده ها و حافظه های داخلی ssd  ت بسیار بالاتری نسبت به حافظه های داخلی قدیمی دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید با استفاده از این دستگاه نرم افزار های مختلف را با سرعت بسیار بالا بر روی دستگاه خود اجرا کنید و البته نقش بسیار مهمی در اجرای سریع بازی های مختلف روی این لپ‌تاپ نیز خواهد داشت. شما می توانید از طریق نماینگی asus قیمت این لپتاپ را بررسی نمایید.

دیگر مشخصات ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53

برای این که بتوانید حدود یک تا سه ساعت به صورت مداوم ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 را روشن نگه دارید و از آن برای اجرای بازی ها و نرم افزار های مختلف و خروجی گرفتن از فتوشاپ و نرم افزار های ادیت فیلم استفاده کنید یک باتری ۳ سلولی ۴۸ وات ساعت در نظر گرفته شده است تا بتوانید از این طریق به راحتی از طریق این باتری کارایی و راندمان بالایی را از این لپ‌تاپ خود شاهد باشید.

در کنار این قابلیت امکانات ارتباطی بسیار مهمی مانند پورت‌های usb و پورت hdmi برای اتصال به دیگر دستگاه ها و نمایشگر ها و همچنین امکاناتی مانند بلوتوث داخلی و قابلیت اتصال به وای فای در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی این دستگاه را به دستگاه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری وصل کنید و از امکانات مختلف آن ها برای لپ تاپ خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

یکی از ضعف‌های این لپ‌تاپ عدم اتصال از طریق کابل شبکه می باشد که می توانید از سخت افزار های جانبی در نظر گرفته شده استفاده کنید و با خرید یک ساختار این مشکل را به راحتی بر روی این لپ‌تاپ برطرف نمایید



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()